  • Data: 2015-05-03 22:04:05
    Temat: Re: Ochrona kół
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 3 maja 2015 20:39:36 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:
    > Daj piszczałki takie jak na kuny z przodu i tyłu
    > psy też to słyszą i wtedy nie podejdzie, możesz dac dodatkową na
    > 10-12khz wtedy i stare usłyszą, a i młodzież będzie szerokim
    > łukiem omijać twoje auto.
    >
    > --
    > Pozdr
    >
    > Janusz_K

    Rozwiązanie z wysoką częstotliwością wydaje się w miarę dobre. Ale według mnie ma
    wady. To ciągły pobór prądu, bo niby jak wykryć że to pies podchodzi żeby sobie
    siknąć. Kolejny problem przetwornik. Generator i wzmacniacz prosty i tani.
    Przetworniki już niekoniecznie. Zwykły głośnik wysokotonowy raczej się nie nadaje.
    Coś o nieprzyjemnym dla psa zapachu było by dobre. Poczytałem opinie o preparatach
    jakie można kupić. Ogólnie że dlatego dobre bo tanie i nie żal wyrzucić bo nie
    działa. Z takimi kupnymi zapachowymi odstraszaczami mam doświadczenie. Jestem
    służącym dwóch kotów. Po popsikaniu fotela który notorycznie rozdrapują, drapią jak
    by się nic nie działo.Chociaż nie, działa jakoś bo patrzą przy tym drapaniu na mnie
    jak na frajera. W miarę skuteczny okazał się pieprz mielony wtarty w tkaninę. Ale
    pieprz to inny mechanizm działania i do stosowania na zewnątrz się nie nadaje.