    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ochrona przed przepięciem i odwrotną polaryzacją
    Date: Thu, 4 Apr 2024 08:32:11 +0200

    On 03/04/2024 21:22, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Patrzyłeś może w kierunku ESD np:
    > https://www.mouser.pl/ProductDetail/Semtech/SRV05-4.
    TCT?qs=rBWM4%252BvDhIe0tfPjqKjR5Q%3D%3D ?

    Tak, rozglądałem się przed zadaniem pytania po kilkunastu scalakach.

    Nie wiem tak naprawdę, czy to czego szukam w ogóle istnieje, dlatego
    pytam na grupie. Widzę, że większośc z nich to "jakieś diody".

    Koncept jest taki, że zabezpieczenie będzie można włożyć pomiędzy uC a
    wyjście, w razie potrzeby. Jest częscią wymienną. Więc mogę to zrobić za
    pomocą sugestii z diodą w zastosowaniach "powolnych" albo zamienić na
    coś innego, szybszego ale np. mniej odpornego. Rozglądam się nie tyle za
    konkretem, co jakimiś opcjami, jestem przekonany, że coś przeoczyłem.