eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOctavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ... › Re: Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
  • Data: 2011-04-28 12:21:00
    Temat: Re: Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał

    > Wiesz, w sposób szczególny pewnie nie, ale różnie to bywa. Przy
    > normalnej jeździe to co piszesz jest prawdą, jednak średnio
    > wierzę
    > w świętość i normalną jazdą autora opowieści i pewnej Skodzie.

    I slusznie .. bo u nas "wszyscy lamia", wiec zeby sie utrzymac to
    tez trzeba troche naginac :-)

    I tak prawde mowiac - nie mam tak ze "ile razy mozna spotkac ten
    sam samochod".
    Moze dlatego ze ja tez poginam - jak ktos mnie wyprzedza to znaczy
    ze pogian lepiej, a ja nie bede tak idiotycznie jezdzil/nie mam
    takiej mocy/itd .. i on odjezdza w sina dal :-)

    Jak ktos "ciagle spotyka jedno auto" to pewnie dlatego ze we
    wioskach jedzie 60, a za wioskami 120 .. i co go jakis maluch we
    wiosce wyprzedzi, to za wiaska on jego.
    Ewentualnie - widzi jak ktos wyprzedza ryzykownie, potem jest
    okazja, sa wyprzedza, dochodzi poprzednika przed nastepna
    zawalidroga, tak pare razy powtorka .. az w koncu delikwent
    ucieknie - ale tego juz nie zauwazy, zapamieta tylko ile razy
    spotkal.

    J.