  • Data: 2017-12-12 17:44:43
    Temat: Re: Od 1 stycznia 2017 szersze miejsca parkingowe :)
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-11 o 11:42, J.F. pisze:
    > Użytkownik radekp  napisał w wiadomości grup
    com...
    > Mon, 11 Dec 2017 00:32:32 +0100, w
    > <51c2jrez2ixj$.1p2hxfsn813bz.dlg@40tude.net>, "J.F."

    > A miedzy dwie astry ?
    > Albo miedzy Corse i mondeo ?

    Albo samochodów za dużych.
    Będąc kiedyś młodym człowiekiem podróżowałem po krajach bliższych i
    dalszych, biedniejszych i bogatszych. I po powrocie uderzyło mnie m.in.
    że w naszej Ojczyźnie jest więcej dużych, albo wielkich bryk niż w
    Paryżu, Londynie, Berlinie.
    Dla Polaka samochód jest ciągle jeszcze sposobem na leczenie wątłego
    ego. Im większy, tym daje więcej dumy. A miejsce parkingowe "należy się"
    i to w gratisie i to większe. W bogatszych krajach przekonali się, że
    dużym samochodem można mniej, a nie potrzebują też leczyć kompleksów
    wielkością samochodu. Takie parcie na wielkość widać im bardziej na
    wschód, tym większe.