  • 1. Data: 2017-12-11 00:19:32
    Temat: Od 1 stycznia 2017 szersze miejsca parkingowe :)
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Właśnie przed chwilą telewizor mi powiedział, że od 1 stycznia
    przyszłego roku miejsca parkingowe mają mieć 250 cm szerokości.

    Już prawie się ucieszyłem, ale pan telewizor dokończył, że dotyczy to
    nowo budowanych jak i przebudowywanych parkingów.

    Ale dobre i to, bo epoka Tico czy Malucha już się skończyła.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2017-12-11 00:32:32
    Temat: Re: Od 1 stycznia 2017 szersze miejsca parkingowe :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Dec 2017 00:19:32 +0100, Adam napisał(a):
> [...]
    > nowo budowanych jak i przebudowywanych parkingów.
    >
    > Ale dobre i to, bo epoka Tico czy Malucha już się skończyła.

    Jako posiadacz Vectry C popieram, bo to duze bydle ... ale jak w
    efekcie ma tych miejsc byc mniej, to poparcie mi spada ...

    J.

  • 3. Data: 2017-12-11 05:01:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jako posiadacz Vectry C popieram, bo to duze bydle ... ale jak w
    > efekcie ma tych miejsc byc mniej, to poparcie mi spada ...

    No chyba ze wymysla coś z Harrego Pottera w stylu namiotu noszonego w
    torebce.
    Inaczej konsekwencje wydaja sie oczywiste.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 4. Data: 2017-12-11 10:04:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Dec 2017 00:32:32 +0100, w
    <51c2jrez2ixj$.1p2hxfsn813bz.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Jako posiadacz Vectry C popieram, bo to duze bydle ... ale jak w
    > efekcie ma tych miejsc byc mniej, to poparcie mi spada ...

    A ile było?
    Bo w praktyce było tak, że taka Vectra spokojnie mieściła się pomiędzy dwie
    Corsy i tragedii nie było.

  • 5. Data: 2017-12-11 11:13:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-11 o 10:04, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > A ile było?
    > Bo w praktyce było tak, że taka Vectra spokojnie mieściła się pomiędzy dwie

    Było 230 cm, ma być 250 cm.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2017-12-11 11:17:52
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-11 o 11:13, Adam pisze:

    > Było 230 cm, ma być 250 cm.

    Jeszcze jedno: czasem jakaś "blądynka" (dowolnej płci) potrafi tak
    stanąć małym autkiem, że zajmuje półtora pasa.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2017-12-11 11:42:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]

    >A ile było?
    >Bo w praktyce było tak, że taka Vectra spokojnie mieściła się

    A miedzy dwie astry ?
    Albo miedzy Corse i mondeo ?

    Sporo miejsc okazuje sie za malych.

    J.

  • 8. Data: 2017-12-11 15:34:03
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 11.12.2017 o 00:19, Adam pisze:
    > 1 stycznia przyszłego roku

    Treść tematu zdaje się temu zaprzeczać. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 9. Data: 2017-12-11 20:41:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Adam pisze tak:

> [...]
    >
    > Już prawie się ucieszyłem, ale pan telewizor dokończył, że dotyczy
    > to nowo budowanych jak i przebudowywanych parkingów.

    kąt uderzenia będzie większy ;)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 10. Data: 2017-12-11 21:43:09
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-11 o 15:34, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Treść tematu zdaje się temu zaprzeczać. :)

    Qrde, ale plama :(

    Masz rację .

    --
    Pozdrawiam.