  • Data: 2018-10-28 19:36:54
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-28 o 15:58, J.F. pisze:

    > Wolno bylo 60, ale kto by patrzyl na ograniczenia, wiec moze myslal,
    > ze 50. Wskazowka mu sie trzyma blisko 50, wiec o co masz pretensje :-)

    Ok, ale sęk w tym, że bardzo często tak się dzieje. Nie chodzi wyłącznie
    o tego konkretnego kierowcę. Nie wspomnę jeszcze o innych zachowaniach
    takich jak mocne spowolnienie tuż przed rozpoczęciem odcinkowego pomiaru
    i tuż przed jego zakończeniem. Kolejna rzecz, to prędkość zmienna
    sinusoidalnie. Raz jedzie super, tyle ile można, chwilę potem -20km/h
    potem znów jak należy itd.

    > Ale ta jazda ponizej, czy powyzej taka naganna ?
    >
    > Ja sie dopytuje, czy to takie czeste :-)

    Nagminne - jeśli mówimy o odcinkowym.

    Dyskusja idzie nie w tą stronę. Wychodzę z założenia "szanuj innych, to
    i inni będą Ciebie szanowali". Może nieco frajerskie założenie, ale
    trzymam się go. Jeśli jest jakieś ograniczenie na danym odcinku, warunki
    są dobre, nie można wyprzedzać - to jadę _ZAWSZE_ z maksymalną dozwoloną
    lub szybciej - nawet jeśli wybrałem się rekreacyjnie na przejażdżkę.
    Robię tak, bo wiem, że komuś może się spieszyć, może być spóźniony więc
    nie chcę go ciśnieniować.

    Takie zachowanie jakie Kris reprezentuje, że jedzie sobie na lajcie
    spacerkiem, pewnie pociągając jointa mając wszystkich w dupie, osłabia
    mnie. Dzieci kwiaty - nowe pokolenie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek