eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOddzwanianie na reklamację › Re: Oddzwanianie na reklamację
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Czarek <c...@n...fm>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Oddzwanianie na reklamację
    Date: Tue, 15 Oct 2013 22:15:17 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <l3k7om$md0$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <p0tdptqruqc3$.1fsc8r0mij9uo.dlg@40tude.net>
    <jlovifjtomcr$.dlg@lepper.institute.com>
    <1...@b...poznan.pl>
    <l3k3on$v0d$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-230-1-224.ozorkow.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1381868118 22944 89.230.1.224 (15 Oct 2013 20:15:18
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Oct 2013 20:15:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.0.1
    In-Reply-To: <1...@b...poznan.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1050280
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-10-15 22:00, Budzik napisał/a:
    > Osobnik posiadający mail c...@n...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:
    >
    >>>>> Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura
    >>>>> dopuszcza taką formę odpowiedzi ?
    >>>>
    >>>> Jeżeli to faktycznie była reklamacja, to odpowiedź musi być na
    >>>> piśmie, w ciągu 30 dni
    >>>
    >>> A jak nie to co?
    >>>
    >> Jak nie, to chyba reklamacja automatycznie zostaje uznana.
    >>
    > A jak telefon informował, ze reklamacja została uznana?
    >
    > Dąże do tego, ze jeżeli odmawiaja, to raczej oczekiwałbym pisemnie, ale jak
    > przyznaja racje, to forma ustna wydaje sie przeważnie wystarczająca.

    Właśnie - "przeważnie"
    Oni nie wiedzą, kiedy Tobie tak się wydaje a kiedy inaczej.

    > Jeżeli
    > z jakiegos powodu oczekiwałbym jednak odpowiedzi pisemnej to bym o takową
    > poprosił.
    >

    To czego Ty oczekujesz o jedno, przepisy to drugie. Odpowiedź na
    reklamacje ma być na piśmie.


    --
    Czarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: