  • 41. Data: 2012-05-02 00:33:13
    Temat: Re: Wyprzedzanie i fotoradar jak to jest?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 15:48:03 +0200, Lukasz napisał(a):

    > p.s. jak pożyczam auto dobremu koledze to jestem zobowiązany go pytać
    > gdzie aktualnie mieszka? Jak nie to powinno wystarczyć im imię i

    Nie masz obowiązku. Masz wskazać, nie podac dane.

    --
    ___________ (R)

  • 42. Data: 2012-05-02 00:33:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 15:50:25 +0100, kamil napisał(a):

    > No i znowu zaczynają się skomlenia biednych, dręczonych przez system
    > zapierdalaczy, którzy przecież pożyczają samochód piętnastu różnym
    > osobom co tydzień. Och jejku, jejku, biedaku..

    Jakie skomlenia? Po prostu - chore systemy sie rozkłada spsobami tychże
    systemów.

    --
    ___________ (R)

  • 43. Data: 2012-05-02 00:35:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 16:57:59 +0200, Arek napisał(a):

    > Tu jest chyba luka, bowiem obowiązek spełniłeś wskazałeś. Nigdzie nie ma
    > mowy o konsekwencji pomyłki. Jednak w przypadku Borysa co gdy jednak
    > ktoś zrobi pokazówkę i się przyczepi, że na 100% Borysowi samochodu nie
    > pożyczałeś? To już jednak jest kłamanie jako świadek czyli do 2lat.

    Owszem nie. Jeszcze musisz dowieśc, że działanie było w celu i świadome.

    Poza tym jest jeszcze ciekawszy sposób, tylko trzeba miec kogoś zaufanego.
    Ty podajesz, że powierzyłes auto jemu, on twierdzi, że to nieprawda.
    Któryś z was kłamie. Ale jak udowodnisz który? ;)

    --
    ___________ (R)

  • 44. Data: 2012-05-02 00:38:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 13:31:23 +0200, J.F. napisał(a):

    > Wyprzedzanie nie pomaga, ale w obecnosci innego pojazdu radar moze zle
    > dzialac.
    > Tylko myslisz ze sad uwierzy ze ciezarowka jechala 40, ty 50 i radar sie
    > pomylil ? Tacho z ciezarowki od biedy do sprawdzenia :-)

    Radar źle działa = nie ma dowodu.

    --
    ___________ (R)

  • 45. Data: 2012-05-02 08:24:01
    Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Wyprzedzanie i fotoradar jak to jest?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Czyli potwierdzasz?

    Potwierdzam wyprzedzanie, zaprzeczam jeździe jako takiej, o której Ty
    pisałeś.

  • 46. Data: 2012-05-02 09:52:11
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-02 08:24, Cavallino wrote:

    > Potwierdzam wyprzedzanie, zaprzeczam jeździe jako takiej, o której Ty
    > pisałeś.

    Nie ja tylko Kris "Powiedz że jechałeś zgodnie z przepisami lewym pasem
    i tir cię wyprzedzał po prawej i to jego wynik widnieje na fotce"

    Czyli potwierdzasz;)

    Shrek.

  • 47. Data: 2012-05-02 09:54:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Nie ja tylko Kris

    Ty też.

    >"Powiedz że jechałeś zgodnie z przepisami lewym pasem i tir cię wyprzedzał
    >po prawej i to jego wynik widnieje na fotce"
    >
    > Czyli potwierdzasz;)

    Że zgodnie z przepisami to zaprzeczam, praktyka pokazuje, że 99,99% jadących
    sobie lewym pasem i wyprzedzanych po prawym, jedzie niezgodnie z przepisami.

  • 48. Data: 2012-05-02 10:07:46
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Sad niewiele może zrobić. Naprawdę. Zeznajesz to, co pamiętasz, a nie mając
    > obowiązku prowadzenia ewidencji nie możesz dokładnie pamiętac wydarzeń
    > sprzed roku.

    Jasna sprawa, dlatego jest napisane, że masz wskazać, nie wskazałeś
    dostajesz karę nie interesuje ich dlaczego nie możesz tego zrobić. Aby
    to było takie proste to zmienili przepisy (chyba od tego roku).

    A.

  • 49. Data: 2012-05-02 10:11:55
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-01 23:51, anacron pisze:

> [...]
    > najwyższą różnice prędkości jaką są w stanie wychwycić, a przy 50m
    > wiązka ma już ponad 10m szerokości. Pozostaje jeszcze kwestia kąta, w
    > zależności od FR powinien być między 18 a 22 stopnie i już przy takim
    > kącie istnieje bardzo duże ryzyko zmierzenia prędkości z koła. Często FR
    > ustawiane sa na oko i zdjęcia robi np. z 35 stopni, co dla przykładu
    > przy 50km/h realnych da 50 * 2 * cos 35 stopni, czyli 82km/h. Ze zdjęcia
    > da się ustalić kąt, instrukcja urządzenia podaje ten właściwy (przy FR
    > jest to konkretny kąt a nie zakres kątów. Osobiście wygrałem sprawę z SM

    Wszystko fajnie, ale oni nie dają takich zdjęć. Zdjęcie na 99% jest
    kadrowane, bo nie posiada oryginalnego nagłówka z FR. Zawsze mogę
    dochodzić swojego w sądzie. Gdyby to było bliżej to chyba dla idei
    zrobiłbym to.

    A.

  • 50. Data: 2012-05-02 10:14:21
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-02 09:54, Cavallino wrote:

    > Że zgodnie z przepisami to zaprzeczam, praktyka pokazuje, że 99,99%
    > jadących sobie lewym pasem i wyprzedzanych po prawym, jedzie niezgodnie
    > z przepisami.

    Strasznie się wijesz;)

    Shrek.