  • 31. Data: 2012-05-01 19:17:43
    Temat: Odp: Odp: Wyprzedzanie i fotoradar jak to jest?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jnp0hi$kkk$...@i...gazeta.pl...

    > Czyli w Polsce tak nie można?

    Zależy do czego się tego pasa używa.
    Generalnie lewy pas służy do wyprzedzania pojazdów jadących pasem prawym.

  • 32. Data: 2012-05-01 19:24:29
    Temat: Re: Odp: Odp: Wyprzedzanie i fotoradar jak to jest?
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-01 19:17, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Zależy do czego się tego pasa używa.

    Przecież masz napisane.

    Shrek.

  • 33. Data: 2012-05-01 19:28:21
    Temat: Odp: Odp: Odp: Wyprzedzanie i fotoradar jak to jest?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Przecież masz napisane.

    Oczywistości komentować nie mam w zwyczaju.
    Ty pisałeś o jeździe, a ta ma różne warianty.

  • 34. Data: 2012-05-01 19:51:03
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-01 19:28, Cavallino wrote:

    > Oczywistości komentować nie mam w zwyczaju.
    > Ty pisałeś o jeździe, a ta ma różne warianty.

    To na samej górze;)

    Shrek

  • 35. Data: 2012-05-01 19:54:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > To na samej górze;)

    Czyli w tytule wątku?

  • 36. Data: 2012-05-01 20:15:42
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-01 19:54, Cavallino wrote:

> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Czyli w tytule wątku?

    Udajesz?

    Shrek.

  • 37. Data: 2012-05-01 20:50:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Udajesz?

    Nie, wolę się nie rozpisywać tylko po to, żebyś mógł się wycofać rakiem, że
    niby chodziło Ci o co innego.
    Powiem tak - szansa że lewym pasem ktoś sobie jechał ZGODNIE Z PRZEPISAMI,
    podczas gdy TIR wyprzedzał go prawym, oczywiście jest, ale naprawdę bardzo
    mała.

  • 38. Data: 2012-05-01 21:48:32
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-01 20:50, Cavallino wrote:

> [...]
    > Powiem tak - szansa że lewym pasem ktoś sobie jechał ZGODNIE Z
    > PRZEPISAMI, podczas gdy TIR wyprzedzał go prawym, oczywiście jest, ale

    Czyli potwierdzasz? Ciężko było?

    Shrek.

  • 39. Data: 2012-05-01 23:51:01
    Temat: Re: Wyprzedzanie i fotoradar jak to jest?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-26 08:20, Arek pisze:

    > Nie wiem czy wykadrowane, zdjęcie fatalnej jakości w zasadzie to
    > praktycznie nic na nim nie widać oprócz obrysu mojego samochodu.

    Masz kiepskiej jakości, zapewne wykadrowany wydruk. Poproś o okazanie
    oryginału, jeśli widać na nim choć 1 cm innego pojazdu to już nie
    wiadomo czyja jest prędkość w 100%. FR bazujące na Dopplerze mierzą
    najwyższą różnice prędkości jaką są w stanie wychwycić, a przy 50m
    wiązka ma już ponad 10m szerokości. Pozostaje jeszcze kwestia kąta, w
    zależności od FR powinien być między 18 a 22 stopnie i już przy takim
    kącie istnieje bardzo duże ryzyko zmierzenia prędkości z koła. Często FR
    ustawiane sa na oko i zdjęcia robi np. z 35 stopni, co dla przykładu
    przy 50km/h realnych da 50 * 2 * cos 35 stopni, czyli 82km/h. Ze zdjęcia
    da się ustalić kąt, instrukcja urządzenia podaje ten właściwy (przy FR
    jest to konkretny kąt a nie zakres kątów. Osobiście wygrałem sprawę z SM
    w Kobylnicy.

  • 40. Data: 2012-05-02 00:32:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 10:49:44 +0200, Arek napisał(a):

    > Teoretycznie. Jednak w praktyce mogą odpuścić, co nie ma sensu, bo
    > podobno ludzie coraz częściej taką opcje stosują, albo skierować sprawę
    > do sądu. Sąd może odrzucić lub kazać udowodnić, jeżeli tego nie zrobię
    > mogę mieć problemy za składanie fałszywych zeznań jako świadek:)

    Sad niewiele może zrobić. Naprawdę. Zeznajesz to, co pamiętasz, a nie mając
    obowiązku prowadzenia ewidencji nie możesz dokładnie pamiętac wydarzeń
    sprzed roku.

    --