  • 71. Data: 2012-05-02 23:29:03
    Temat: Odp: Odp: Wyprzedzanie i fotoradar jak to jest?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    > Problemem nie jest czy Re: czy Odp:, ale to że dodajesz po jednym do
    > każdej odpowiedzi.

    Mylisz się i jeszcze się upierasz jak dziki osioł - masz tu przykład, z
    Twojego posta wyszło Re Odp, mój program zamienił Twoje zbędne Re na Odp.
    więc masz Odp Odp.
    Nic nie dodał.

    EOD

  • 72. Data: 2012-05-02 23:55:44
    Temat: Re: Odp: Odp: Wyprzedzanie i fotoradar jak to jest?
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-02 23:29, Cavallino wrote:

    > Mylisz się i jeszcze się upierasz jak dziki osioł - masz tu przykład, z
    > Twojego posta wyszło Re Odp, mój program zamienił Twoje zbędne Re na
    > Odp. więc masz Odp Odp.
    > Nic nie dodał.

    Racja. Ale to ty kaszanisz tematy:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Netykieta_lis
    ty_dyskusyjnej#Odpowiedzi_zaczynaj_od_Re:

    Shrek

  • 73. Data: 2012-05-03 00:16:43
    Temat: Re: Wyprzedzanie i fotoradar jak to jest?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    A powinno być jedno re:

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 74. Data: 2012-05-03 08:39:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Netykieta_lis
    ty_dyskusyjnej#Odpowiedzi_zaczynaj_od_Re:

    Chyba naprawiłem, sorry że nie od razu, ale nie wpadłem na pomysł, co może w
    praktyce oznaczać nazwa pewnej opcji. ;-)

  • 75. Data: 2012-05-03 08:41:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > A powinno być jedno re:

    I by było, gdybyście nie dodawali za każdym razem drugiego. ;-)
    Ale już chyba jest ok.

  • 76. Data: 2012-05-03 09:01:55
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-03 08:39, Cavallino wrote:

> [...]
    >>

    > Chyba naprawiłem, sorry że nie od razu, ale nie wpadłem na pomysł, co
    > może w praktyce oznaczać nazwa pewnej opcji. ;-)

    Wygląda na to że działa.

    Shrek.

  • 77. Data: 2012-05-04 10:36:59
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 3 May 2012 08:41:08 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >I by było, gdybyście nie dodawali za każdym razem drugiego. ;-)
    >Ale już chyba jest ok.

    Ja nie dodaję. Mało tego, mój czytnik wycina te wszyskie re:odp:re:odp
    itd zastępując je jednym re:

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 78. Data: 2012-05-04 15:34:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:a857q7pl0f484rcb00i13n6j66sdh3l44g@4ax.
    com...

    > Ja nie dodaję. Mało tego, mój czytnik wycina te wszyskie re:odp:re:odp
    > itd zastępując je jednym re:

    No mój tez nie dodawał, więc pretensje do tych, którym dodawał.

  • 79. Data: 2012-05-04 18:24:54
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:4fa3daf9$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:a857q7pl0f484rcb00i13n6j66sdh3l44g@4ax.
    com...

    > No mój tez nie dodawał,

    Owszem dodawał Odp: po wycięciu Re:...

    --
    Tomasz Nycz

  • 80. Data: 2012-05-04 19:18:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-04 18:24, 'Tom N' pisze:

    > Owszem dodawał Odp: po wycięciu Re:...

    Shrek mode:
    Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Wyprzedzanie i fotoradar jak to jest?

    Cavallino mode:
    Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Wyprzedzanie i fotoradar jak to
    jest?

    No kop tu się koniem ;)