  • 1. Data: 2014-03-28 21:46:54
    Temat: Odpowiedź dla straży miejskiej/wiejskiej
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Gdyby ktoś dostał od nich liścik warto tak odpisać:
    http://3obieg.pl/wp-content/uploads/2014/01/Prosta-o
    dpowied%C5%BA-stra%C5%BCy-miejskiej.jpg

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2014-03-28 23:18:08
    Temat: Re: Odpowiedź dla straży miejskiej/wiejskiej
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Gdyby ktoś dostał od nich liścik warto tak odpisać:
    > http://3obieg.pl/wp-content/uploads/2014/01/Prosta-o
    dpowied%C5%BA-stra%C5%BCy-miejskiej.jpg
    Bełkot.
    Idź z tym na PMS.
    Motocykliści nie płacą mandatów z fotoradarów.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 3. Data: 2014-03-29 09:19:08
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "WOJO" napisał

    > Motocykliści nie płacą mandatów z fotoradarów.

    Płacą. Zdjęcia fotoradary robią przecież od tyłu...
    Tak, wiem co robić z tablicą :) ale każdy to robi.

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2014-03-29 09:29:32
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>