  • Data: 2017-12-13 17:46:52
    Temat: Re: Odszkodowanie z AC, korekta za przebieg.
    Od: xyz <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.12.2017 o 19:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik s...@g...com ...

    > A kto ci kaze podawac prawdziwy nr rejestracyjny?

    Wycenę spokojnie zrobisz.
    Miałem OC+AC w Liberty, teraz jest przejęte przez AXA.
    Dostałem wycenę nowej składki z AXA ale to w niczym nie przeszkadza
    aby wejść na stronę, zrobić wycenę dla tego samego auta i sobie ją
    zapisać, dokładnie z tymi samymi parametrami.

    Tu może pojawić się tylko jeden problem. Weryfikacja w UFG,
    nie wiem co dokładnie sprawdzają i czy już szkoda została tam zgłoszona.
    Jeśli nie nie, to składka będzie wyliczona na czysto :).

    --
    --- xyz