  • Data: 2009-06-07 08:57:36
    Temat: Re: Oferta MIX/Abo - poszukuje
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Regulaminy świadczenia usług zakazują wpinania SIMów w różne urządzenia.

    Nie spotkałem jeszcze regulaminu zakazującego "wpinania SIM w różne
    urządzenia"
    (a co np. z modemem?). Regulaminy, z którymi się spotykałem, zabraniają
    "kierowania
    ruchu do sieci telekomunikacyjnej", czyli wykorzystywania jako FCT. Ale
    być może
    jakiś operator i taki zapis w swoim regulaminie wprowadził, kto ich tam
    wie...

    --
    Dominik & Co (z domku)