-
X-Received: by 2002:a0d:f781:: with SMTP id h123-v6mr989472ywf.2.1529880281428; Sun,
24 Jun 2018 15:44:41 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a0d:f781:: with SMTP id h123-v6mr989472ywf.2.1529880281428; Sun,
24 Jun 2018 15:44:41 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!h2-v6no
2454832qtp.0!news-out.google.com!a20-v6ni770qtj.1!nntp.google.com!h2-v6no245482
9qtp.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sun, 24 Jun 2018 15:44:41 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <fbmj89lbull0.9r07u76u2c1h$.dlg@40tude.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=1.128.106.222;
posting-account=GzlsrgoAAADhf_fDTarmkI6gkGNw9skn
NNTP-Posting-Host: 1.128.106.222
References: <pg8mmu$5qe$1@node2.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<1...@m...org>
<f...@g...com>
<5b2b86c3$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<me6fcb2uh0ow$.dlg@myjk.org>
<d...@g...com>
<5b2bbde6$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<5b2ca879$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<5b2cb06a$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5b2cd29e$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<5b2d1d81$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<1...@4...net>
<6...@g...com>
<fbmj89lbull0.9r07u76u2c1h$.dlg@40tude.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: Off topic samochód elektryczny
From: Iguan_007 <i...@g...com>
Injection-Date: Sun, 24 Jun 2018 22:44:41 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634597
[ ukryj nagłówki ]JF,
Bez urazy, ale juz nie chce mi sie w kolko pisac tego samego. Napisalem, ze profil
ryzyka dla producenta i posrednika jest inny. Producent moze sobie pozwolic na
sprzedaz cap za $5/MWh bo ma czym zminimalizowac potencjalne straty. Posrednik nie
ma. Producent ma przychod $5 i potencjalna strate ponizej $5, posrednik milaby
przychod $5 i strate praktycznie nieograniczona. Stad tylko ten pierwszy sprzedaje
wieksze ilosci tych kontraktow. Tak to dziala w praktyce i jest to (moim zdaniem)
logiczne. Mozemy to juz zostawic?
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław