eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony. › Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
    From: "Jatakitam" <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było
    zapierdalać z promilami za zakończony.
    Date: Mon, 6 Jan 2014 19:54:46 +0100

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:52c93b6f$0$2356$65785112@news.neostrada.pl...

    > U nas popada się z jednej skrajności w drugą skrajność, gdzie ktoś kto
    > wypił piwo lub 2-3 kieliszki wódki kilka godzin wcześniej jest
    > represjonowany i szkalowany zabraniem prawa jazdy, samochodu i
    > niewspółmiernymi do wykroczenia karami, a samo wykroczenie traktowane jest
    > jak największe przestępstwo zabójstwa.

    Masz chorą wyobraźnię.
    Nikt, kto wypił, nie jest represjonowany, ani szkalowany.
    Może być ukarany jeżeli ma powyżej 0,2 prom. i jeżeli zostanie
    zatrzymany.

    > Wszystko dlatego, że zakłada się, że każdy, kto wypił odrobinę alkoholu
    > jest bandytą i przestępcą drogowym, którego jedynym celem jest zabić kogoś
    > na drodze.

    Bzdury.
    Najpierw wytrzeźwiej, a później pisz.

    > Oczywiście są ludzie nieodpowiedzialni, którzy jeżdżą w stanie upojenia
    > alkoholowego, ale to nie jest powód, aby represjonować wszystkich
    > kierowców. O wiele więcej po drogach jeździ trzeźwych idiotów i ludzi
    > nieodpowiedzialnych,

    Pewnie mówisz sam o sobie. Współczuję, ale na twój idiotyzm nic
    nie poradzę.

    > Ale czy to jest powód, żeby zakładać z góry, że każdy kierowca jest taki i
    > na wszelki wypadek zabronić wszystkim wyjeżdżania ba drogę samochodem?

    Co ty za bzdury wypisujesz. Prześpij się trochę i wytrzeźwiej.

    > Osobiście jestem za niekaraniem osób, które prowadzą pod wpływem alkoholu,

    I takie osoby nie są karane jeżeli mają poniżej 0,2 prom.

    > ale stosowaniem o wiele wyższych kar za spowodowanie wypadków
    > czy wykroczeń pod wpływem.
    > Dlaczego tak uważam?
    > Nie dlatego, że sam piję, bo w rzeczywistości piję rzadko i raczej stronię
    > od alkoholu, a jeżeli już piję to symbolicznie i się nie upijam.
    > Niestety wielokrotnie mi się zdarzało być na weselu czy innej imprezie, po
    > której musiałem się przesiąść na siedzenie pasażera tylko dlatego, że tak
    > sobie wymyślili prawodawcy.

    Tak ustanowili przedstawiciele wybrani w wolnych, demokratycznych wyborach.

    > W rzeczywistości po wypiciu 5 czy 6 kieliszków wódki, byłem w lepszej
    > formie niż małżonka, która nie wypiła ani jednego kieliszka. Zazwyczaj to
    > właśnie ja musiałem będąc rzekomo wypitym wyjechać żonie z parkingu i
    > wyprowadzić auto na prostą drogę, aby dalej już ona mogła kontynuować
    > jazdę pod moim bacznym i zestresowanym jazdą żony okiem.
    > I to jest cała prawda o pijakach w Polsce.

    Z tego wniosek jest tylko jeden, że twoja żona za mało jeździ i być może
    popełnia jakieś drobne błędy. Twoje zestresowanie brało się stąd, że ty
    byś jechał znacznie szybciej bo na dwóch gazach, a ona jechała zbyt wolno
    jak dla ciebie. Tylko, że ty mogłbyś spowodować poważny wypadek,
    a żona co najwyżej lekko tamowała ruch swoją powolną jazdą.

    > Podoba mi się zasada jaka jest stosowana w niektórych stanach USA.
    > Kierowców nie bada się alkomatami, nie robi się badania krwi, tylko
    > przeprowadza prosty test trzeźwości polegający na utrzymaniu równowagi.
    > Jeżeli kierowca przejdzie test pomyślnie to jedzie dalej.

    Dowiedz się, dlaczego tylko w niektórych stanach. Dowiedz się, czy ta zasada
    nadal jest stosowana w tych stanach i czy stosują też inne, bardziej
    miarodajne metody.

    Nie jest istotne czy kierowca potrafi zachować równowagę.
    Istotne jest, aby miał normalny czas reakcji, normalne widzenie i słyszenie.
    Każda ilość alkoholu pogarsza stan i może być przyczyną wypadku.
    Badanie zawartości alkoholu jest szybkie i jednoznaczne. Bardzo dobrze,
    że w Polsce, i nie tylko, jest to stosowane.