  • 1. Data: 2014-01-03 00:14:18
    Temat: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
    Od: k...@g...com

    Nareszcie nasi wybitni wybrańcy narodu wzięli się do pożytecznej pracy. W projektach
    ujebania kretynów z promilami przewija się oprócz tego co już jest; konfiskata
    samochodu, grzywna w równowartości samochodu, znakowanie samochodów którymi jeżdżą
    tacy co odzyskali PJ po zabraniu za gorzałę. Proponuję dopisać obligatoryjne
    zabieranie PJ czynnym alkoholikom.

  • 2. Data: 2014-01-03 00:24:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 02 Jan 2014 15:14:18 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

> [...]
    > znakowanie samochodów którymi jeżdżą tacy co odzyskali PJ po zabraniu za
    > gorzałę. Proponuję dopisać obligatoryjne zabieranie PJ czynnym

    wszystkie są nie tylko bezsensowne ale i niekonstytucyjne.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2014-01-03 00:28:47
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 3 stycznia 2014 00:24:48 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Są konstytucyjne. I mają sens.

  • 4. Data: 2014-01-03 00:38:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 02 Jan 2014 15:28:47 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Są konstytucyjne. I mają sens.

    nie mają
    - konfiskata samochody - jest niekonstytucyjna bo może to być samochód
    bedący własnością kogoś innego
    - grzywna - to by konstytucyjnie przeszło
    - znakowanie samochodów - równie dobrze można wprowadzić publiczne
    piętnowanie rozpalonym żelazem. poza tym patrz punkt 1.
    - odbieranie prawa jazdy - skutecznie zniechęci alkoholików do leczenia
    się.

  • 5. Data: 2014-01-03 00:41:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-02, masti <g...@t...hell> wrote:

    > nie mają
    > - konfiskata samochody - jest niekonstytucyjna bo może to być samochód
    > bedący własnością kogoś innego

    To nie szkodzi, doda sie zapis o "wladaniu". Komornik moze zabrac samochod
    nie bedacy wlasnoscia dluznika to czemu by nie mozna by podobnie zadzialac
    w przypadku konfiskaty za jazde po pijaku? Tylko dobrze ktos wczesniej
    pisal - co z kierowcami MPK-ow, PKS-ow i PKP-ow ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2014-01-03 00:44:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 02 Jan 2014 23:41:50 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

> [...]
    > podobnie zadzialac w przypadku konfiskaty za jazde po pijaku? Tylko
    > dobrze ktos wczesniej pisal - co z kierowcami MPK-ow, PKS-ow i PKP-ow

    temat już był wałkwoany przy jakiejś poprzedniej próbie wprowadzenia
    tego kretynizmu. I konstytucjonaliści byli raczej zgodni

  • 7. Data: 2014-01-03 00:45:20
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 3 stycznia 2014 00:41:50 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

> [...]
    >
    > w przypadku konfiskaty za jazde po pijaku? Tylko dobrze ktos wczesniej
    >
    > pisal - co z kierowcami MPK-ow, PKS-ow i PKP-ow ;-)

    Samochodów nie będą zabierali. Państwo to nie komis z używanymi samochodami. Grzywna
    w wysokości wartości ustalonej według tych samych zasad co w US.

  • 8. Data: 2014-01-03 00:46:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 02 Jan 2014 15:45:20 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Samochodów nie będą zabierali.

    już się wycofujesz?

    >Państwo to nie komis z używanymi
    > samochodami. Grzywna w wysokości wartości ustalonej według tych samych
    > zasad co w US.

    a gość nie ma nic. i co?

  • 9. Data: 2014-01-03 00:46:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Friday, January 3, 2014, 12:41:50 AM, you wrote:

    > To nie szkodzi, doda sie zapis o "wladaniu". Komornik moze zabrac samochod
    > nie bedacy wlasnoscia dluznika

    Nie może. Niedawno przerabiane na grupie.

    > to czemu by nie mozna by podobnie zadzialac w przypadku konfiskaty
    > za jazde po pijaku? Tylko dobrze ktos wczesniej pisal - co z
    > kierowcami MPK-ow, PKS-ow i PKP-ow ;-)

    I TIRów.

    Pomysł całkowicie absurdalny ze względu na całkowitą nierówność wobec
    prawa - wartości samochodów są całkowicie różne i niekoniecznie ma to
    związek z aktualną sytuacją materialną sprawcy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2014-01-03 00:49:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-02, masti <g...@t...hell> wrote:

    > temat już był wałkwoany przy jakiejś poprzedniej próbie wprowadzenia
    > tego kretynizmu. I konstytucjonaliści byli raczej zgodni

    Jak pokazuje zycie i ostatnie wydarzenia to rzadzacy maja konstytucje we
    dupie, a jak masz problem to sobie idz do Strassburga :-)

    Przeszlo jebniecie miliardow przyszlym emerytom to nie przejdzie konfiskata
    samochodow pijakom? Taki przyklad na szybko - 500 PLN za karte pojazdu
    sprowadzanych pojazdow, po paru latach okazalo sie niekonstytucyjne no i co?
    Jak chciales to sie mogles pokopac z gmina...

    --
    Artur
    ZZR 1200