  • 21. Data: 2012-12-15 18:35:08
    Temat: Re: Okulary warsztatowe.
    Od: "JaC" <k...@v...pl>

    Może takie coś:
    https://www.hurt.com.pl/mikroskopy-usb,c333.html
    Używają takie coś do szkoleń montażu SMD.
    Trzeba tylko sobie ramię dorobić i podłączyć do kompa.

    "wowa" wrote in message news:50ca2534$0$26700$65785112@news.neostrada.pl...

    > Do inspekcji i czasem do lutowania używam kamery kompaktowej PAL CCTV na
    > statywie z obiektywem własnej konstrukcji o dużej ogniskowej i oglądam
    > obraz na ekranie komputera. Czasem gdy płytka z elementami w miarę płaska,
    > bez
    Kamera ma jeden problem, ciężko wyczuć odległość między narzędziem a płytką
    :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 22. Data: 2012-12-17 09:38:29
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości

    > Kamera ma jeden problem, ciężko wyczuć odległość między narzędziem a
    > płytką :)
    > Wojtek

    Kwestia przyzwyczajenia i wyćwiczenia.
    Chirurg wpuszcza kamerę w jeden otwór a drugim otworem wsuwa narzędzia i
    grzebie.

    Marek

  • 23. Data: 2012-12-17 21:37:09
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > Kwestia przyzwyczajenia i wyćwiczenia.
    > Chirurg wpuszcza kamerę w jeden otwór a drugim otworem wsuwa narzędzia i
    > grzebie.

    Ale chirurg powie "zrobiliśmy co w naszej mocy", a ja muszę to draństwo
    naprawić :)
    Wojtek

  • 24. Data: 2012-12-18 01:33:51
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ale chirurg powie "zrobiliśmy co w naszej mocy", a ja muszę to draństwo
    > naprawić :)

    dobre :)