-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 18 Apr 2015 12:15:34 +0200
From: Trybun <i...@j...ru>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Oleje 'firmowe"
References: <551e5205$0$15658$65785112@news.neostrada.pl>
<kga7geeokave$.ioh3tejbfnt$.dlg@40tude.net>
<551f9c67$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
<551fb70c$0$8374$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<551fc646$0$15678$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5526d7c9$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mg7nml$ijf$1@node1.news.atman.pl>
<55277113$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<55278292$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
<55291b0e$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>
<552aab3e$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
<552cc7f8$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
<552cdaed$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
<552fb4fe$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
<552fb657$0$2192$65785112@news.neostrada.pl>
<5531023e$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
<55310f78$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <55310f78$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <55322ebf$0$8381$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-5-173-74-109.play-internet.pl
X-Trace: 1429352128 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8381 5.173.74.109:1178
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2560412
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-04-17 o 15:49, J.F. pisze:
> Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
> W dniu 2015-04-16 o 15:17, J.F. pisze:
>>>> Ale mówiliśmy o PĘKNIĘTYM pasku i następstwach tego pęknięcia.
>>>> Skoro wielorowkowy pasek nie zrywa się to już zupełnie inna historia.
>>
>>> Ale on nadal peka, tylko bardziej wzdluz, i w koncu sie zerwie.
>>> Czy predzej latajacy koniec narobi wiekszego nieszczescia to inna
>>> sprawa.
>
>> U Laguny, jak widać - może narobić.
>
> Ja tam mysle, ze w wielu autach narobi.
> Takie pare metrow latajace pod maska niemal na pewno cos uszkodzi ...
> no chyba ze cienkie i urwie sie przy konfrontacji z byle czym :-)
>
> Przezyl to ktos ? Kumpel przezyl, ale zwrocil uwage na halas pod
> maska, i zatrzymal szybko.
>
>
> J.
>
Parę razy, ale to były zwykłe paski. Przeżyłem także bezszkodowo
pęknięcie paska rozrządu.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
Najnowsze wątki
- 2024-05-29 tuner i silnik od rolety
- 2024-05-28 Co dalej z Izerą...
- 2024-05-28 Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- 2024-05-28 czy zabioro mu auto?
- 2024-05-27 Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- 2024-05-27 coraz trudniejsze rozmowy o OC
- 2024-05-28 Przednia lampka rowerowa Basta / AXA pod dynamo w piaście
- 2024-05-28 Boję siię capa...
- 2024-05-24 Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- 2024-05-27 Re: Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- 2024-05-27 Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- 2024-05-27 PT500
- 2024-05-28 Łódź => SAP CO Consultant <=
- 2024-05-28 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-05-28 Kraków => Mid/Senior QA Engineer <=