    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opel SIGNUM jakieś opinie
    Date: Sat, 2 Jun 2012 19:40:05 +0200

    *Xiant* w wiadomości news:jqa8ap$2j5$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Witam
    > Hehe, odpusc to auto, dobra rada. To g...o jakich malo, najlepszym dowodem
    > jest to, ze Niemcy juz tego nie produkuja a skonczyli dziwnie szybko bo po
    > 5 latach.

    Omegi też nie robią, Renault wycofało się ze sprzedaży flagowego modelu,
    Citroen C6 też słabo wypada... Powód jest w każdym razie ten sam, szkoda że
    go nie znasz...

    > Auto jest ciezkie, szybko padaja wahacze, koszt wymiany jednego z przodu w
    > serwisie po ok. 1200 PLN, na allegro kupisz taniej, jakies 350 PLN za
    > sztuke, najtansze.

    Najtańsze 220zł, dobre poniżej 500zł sztuka, na tył można trafić oryginał GM
    za ~150zł. A masa auta... zależy do czego porównać, nie jest bardzo duża.

    > Inne czesci (klocki, tarcze itp) zwykle znacznie drozsze niz do vectry i
    > nie wszystkie pasuja.

    Może warto ująć to inaczej, zapewne nie pasuje wszystko od Vectry 1.8 do
    Signum 3.2 lub 2.8.
    Sam od dłuższego czasu jeżdze autami do których części są trudniej dostępne
    niż do podstawowych wersji i w przypadku Signum dostępność części i ceny
    wyglądają atrakcyjnie, nawet bardzo.

    > Auto to komputer na kolach, nic nie wymienisz bez podlaczenia kompa, wiec
    > naprawy u "pana Kazia" odpadaja. U mnie wymagalo podlaczenie kompa po
    > wymianie spalonej zarowki z tylu.

    W Poldku lampka po wymianie żarówki gaśnie sama, do autka mam sentyment więc
    moge je polecić, każdy kowal sobie z nim poradzi.

    > I tak zrobisz jak uwazasz ale ja odradzam, jezdzilem tym g... rok, tez sie
    > napalilem na zajebisty kompakt. No ale moze mialem pecha do egzemplaza :)

    Ty miałeś co najwyżej Astre, a nie Signum ;-)

    Pozdr