  • 1. Data: 2012-06-01 09:15:32
    Temat: Opel SIGNUM jakieś opinie
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Szukam samochodu i przewinął mi się komisie Signum i pytanie do
    posiadaczy Oplów czy Saabów o silniki i generalnie czy za coś trzeba uważać.
    benzyna 1.8 140KM po 2005
    benzyna 2.0T 170KM po 2005

  • 2. Data: 2012-06-01 10:08:26
    Temat: Re: Opel SIGNUM jakieś opinie
    Od: t...@w...pl

    W dniu piątek, 1 czerwca 2012 09:15:32 UTC+2 użytkownik lleeoo napisał:
    > Szukam samochodu i przewinął mi się komisie Signum i pytanie do
    > posiadaczy Oplów czy Saabów o silniki i generalnie czy za coś trzeba uważać.
    > benzyna 1.8 140KM po 2005
    > benzyna 2.0T 170KM po 2005

    http://www.autocentrum.pl/naszym-zdaniem/auto-ktore-
    trzeba-prowadzic-z-tylnej-kanapy-opel-signum/#strona
    -modelu

  • 3. Data: 2012-06-01 11:09:41
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-01 10:08, t...@w...pl pisze:

    > http://www.autocentrum.pl/naszym-zdaniem/auto-ktore-
    trzeba-prowadzic-z-tylnej-kanapy-opel-signum/#strona
    -modelu

    Bzdury, świetne auto jak ktoś się przyzwyczaił do kompaktów a potrzebuje
    czegoś większego.
    Nie brałem go pod uwagę ale po przetestowaniu szukam już tylko Signum.
    Do powyższych silników jeszcze zastanawiam się nad 2.8 benzyna

  • 4. Data: 2012-06-01 12:58:41
    Od: "Radarro" <r...@N...gazeta.pl>

    lleeoo <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > benzyna 1.8 140KM po 2005

    Odpusc 1,8 wolnossacy... W Vectrze ten silnik nie jedzie, w V. Kombi tym
    bardziej :)
    Chyba ze do miasta, na dzialke, szpadel zawiezc albo tesciowa :)

  • 5. Data: 2012-06-01 13:16:39
    Od: Xiant <x...@g...pl>

    W dniu 2012-06-01 09:15, lleeoo pisze:
    > Szukam samochodu i przewinął mi się komisie Signum i pytanie do
    > posiadaczy Oplów czy Saabów o silniki i generalnie czy za coś trzeba
> [...]
    Witam

    Hehe, odpusc to auto, dobra rada. To g...o jakich malo, najlepszym
    dowodem jest to, ze Niemcy juz tego nie produkuja a skonczyli dziwnie
    szybko bo po 5 latach.
    Auto jest ciezkie, szybko padaja wahacze, koszt wymiany jednego z przodu
    w serwisie po ok. 1200 PLN, na allegro kupisz taniej, jakies 350 PLN za
    sztuke, najtansze.
    Inne czesci (klocki, tarcze itp) zwykle znacznie drozsze niz do vectry i
    nie wszystkie pasuja.
    Auto to komputer na kolach, nic nie wymienisz bez podlaczenia kompa,
    wiec naprawy u "pana Kazia" odpadaja. U mnie wymagalo podlaczenie kompa
    po wymianie spalonej zarowki z tylu.

    I tak zrobisz jak uwazasz ale ja odradzam, jezdzilem tym g... rok, tez
    sie napalilem na zajebisty kompakt. No ale moze mialem pecha do
    egzemplaza :)

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 6. Data: 2012-06-01 14:07:41
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-01 13:16, Xiant pisze:
> [...]
    > Auto jest ciezkie, szybko padaja wahacze, koszt wymiany jednego z przodu
    > w serwisie po ok. 1200 PLN, na allegro kupisz taniej, jakies 350 PLN za

    Ok sprawdziłem zamienniki dobrych firm w granicach 600zł, tragedii nie
    ma. Stosowane w saab 93 fiat croma opel vectra/signum

    > Inne czesci (klocki, tarcze itp) zwykle znacznie drozsze niz do vectry i
    > nie wszystkie pasuja.

    Sprawdzałem fiat opel saab to samo

    > Auto to komputer na kolach, nic nie wymienisz bez podlaczenia kompa,
    > wiec naprawy u "pana Kazia" odpadaja. U mnie wymagalo podlaczenie kompa
    > po wymianie spalonej zarowki z tylu.

    Jak każde kilku letnie auto, jakoś mnie to nie przeraża

    > I tak zrobisz jak uwazasz ale ja odradzam, jezdzilem tym g... rok, tez
    > sie napalilem na zajebisty kompakt. No ale moze mialem pecha do
    > egzemplaza :)

    Jak znajdę sensowny egzemplarz to kupie, sprawdziłem już kilka z
    przedziału 30-35 tys. i na razie jedna wielka kupa.

  • 7. Data: 2012-06-01 16:21:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-06-01 12:58, Radarro pisze:
    > szpadel zawiezc albo tesciowa :)

    Ale tego się nie wozi razem? Przynajmniej w jedną stronę? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2012-06-01 20:34:12
    Od: Xiant <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-01 14:07, lleeoo pisze:

> [...]
    >
    > Jak znajdę sensowny egzemplarz to kupie, sprawdziłem już kilka z
    > przedziału 30-35 tys. i na razie jedna wielka kupa.

    Drogi Kolego :) Sadzac z tego co piszesz to auto juz wybrales wiec
    pytasz chyba tylko po to by sie samemu we wlasnym wyborze upewnic, bez
    urazy. Jezdzilem tym przez rok, kosztowal mnie tyle kasy i nerwow, ze
    ... Ale Tobie powodzenia zycze, obys trafil na lepszy egzemplarz.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 9. Data: 2012-06-01 23:35:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    lleeoo wrote:

    > Jak znajdę sensowny egzemplarz to kupie, sprawdziłem już kilka z
    > przedziału 30-35 tys. i na razie jedna wielka kupa.

    też mi sie podoabał jak szukałem nowego auta ale opinei w sieci mnei
    skutecznie odstraszyły...

    poszukaj ładnego vel satisa tam przynajmniej wiadomo co sie może sypać,
    zrobisz i jeździsz...

  • 10. Data: 2012-06-02 19:40:05
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Xiant* w wiadomości news:jqa8ap$2j5$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
> [...]
    > jest to, ze Niemcy juz tego nie produkuja a skonczyli dziwnie szybko bo po

    Omegi też nie robią, Renault wycofało się ze sprzedaży flagowego modelu,
    Citroen C6 też słabo wypada... Powód jest w każdym razie ten sam, szkoda że
    go nie znasz...

    > Auto jest ciezkie, szybko padaja wahacze, koszt wymiany jednego z przodu w
    > serwisie po ok. 1200 PLN, na allegro kupisz taniej, jakies 350 PLN za
    > sztuke, najtansze.

    Najtańsze 220zł, dobre poniżej 500zł sztuka, na tył można trafić oryginał GM
    za ~150zł. A masa auta... zależy do czego porównać, nie jest bardzo duża.

    > Inne czesci (klocki, tarcze itp) zwykle znacznie drozsze niz do vectry i
    > nie wszystkie pasuja.

    Może warto ująć to inaczej, zapewne nie pasuje wszystko od Vectry 1.8 do
    Signum 3.2 lub 2.8.
    Sam od dłuższego czasu jeżdze autami do których części są trudniej dostępne
    niż do podstawowych wersji i w przypadku Signum dostępność części i ceny
    wyglądają atrakcyjnie, nawet bardzo.

    > Auto to komputer na kolach, nic nie wymienisz bez podlaczenia kompa, wiec
    > naprawy u "pana Kazia" odpadaja. U mnie wymagalo podlaczenie kompa po
    > wymianie spalonej zarowki z tylu.

    W Poldku lampka po wymianie żarówki gaśnie sama, do autka mam sentyment więc
    moge je polecić, każdy kowal sobie z nim poradzi.

    > I tak zrobisz jak uwazasz ale ja odradzam, jezdzilem tym g... rok, tez sie
    > napalilem na zajebisty kompakt. No ale moze mialem pecha do egzemplaza :)

    Ty miałeś co najwyżej Astre, a nie Signum ;-)

    Pozdr