    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Wed, 14 Nov 2018 06:51:35 -0800 (PST)
    <9...@t...no1>
    <0...@g...com>
    <mm9gk7ay76jx$.dlg@tyczka.com>
    <4...@g...com>
    <7...@g...com>
    <b...@g...com>
    Subject: Re: Open Source czyli kolonializm intelektualny
    From: s...@g...com

    > Nie byłbyś megalomanem, gdybyś obok dobrych cech widział w sobie również
    > te mniej dobre,

    A gdzie ja pisałem, że ich nie widzę?!?

    > i gdybyś potrafił również dostrzegać wartość w innych ludziach,
    > zamiast nazywać ich ziemniakami.

    Doceniam innych ludzi (np inżynierów). Jak dzielę ludzi na kategorie możesz poczytać
    na moich stronach w "Sztuce Edukacji" która klasyfikuje wszystkich ludzi pod względem
    wykonywanych prac. Tak więc nie opowiadaj mi, że nie mam przemyślanego (albo
    niedojrzałego) poglądu na ludzkość!!!

    Tym nie mniej muszę coś jeszcze dodać czego nie ma w Sztuce Edukacji: ja bym
    wszystkich wysłał na zreformowane studia (tych co jeszcze ich nie zrobili) lub na
    zreformowane studia podyplomowe (z uwagi na mierny poziom nauczania na uczelniach
    IIIRP).

    Jak masz lepsze pomysły od tych na moich stronach to je publikuj i dyskutuj (jak ja
    to usiłuję robić)!!!
    A zamiast tego rozleniwiony, między jednym serialem a drugim, głupoty, schizofrenik i
    tego typu pierdoły! Nie dostrzegasz potrzeby zmian?!? To jesteś mierny i ślepy!!!

    > Ale po pierwsze, wypisujesz tutaj straszne głupoty,

    Wypisuję same fakty lub logiczne wnioski - jak to dla Ciebie głupoty, to masz
    problem...

    > a po drugie
    > masz się z powodu tych głupot za nie wiadomo jakiego cwaniaka.

    W tym roku odniosłem w reszcie kilka sukcesów. Głowna w tym zasługa to pracowitość,
    dociekliwość w ustalaniu prawdy i kreowanie pozytywnej symboliki (która zmusza
    Nol-e/Ufo-le/Szaraki do pomagania mi a nie do samego szkodzenia).
    Jak to wszystko uważasz za cwaniactwo to jesteś w błędzie! Bo cwaniactwo to
    "chodzenie na skróty" a ja na skróty nie chodzę.

    Po za tym wiem, że nie wszystko jest moim samodzielnym dziełem, bo oprócz tego, że
    Nol/Ufo/Szaraki mi szkodzą, to wiem, że wspiera mnie Bóg i moralni kosmici
    (praktycznie codziennie mnie zaskakują trafnością i wyższą inteligencją swoich
    podpowiedzi). Jednak ich wgląd w moje życie umysłowe jest ograniczony, bo wiele moich
    aktywności intlektualnych Nol/Ufo/Szaraki maskują.

    Tak więc staram się i cieszę się z sukcesów!

    > Pamiętaj jednak, że wstępnym krokiem do samodoskonalenia jest
    > uświadomienie sobie swoich niedoskonałości.

    JA ZWALCZAM NIEDOSKONAŁOŚCI!!! W programach, systemach i w życiu.