    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: OpenAI: Jak wygląda mokra wrona
    Date: Tue, 17 Jan 2023 00:18:36 +0100

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Teraz spróbowałem tak, jak podałeś, ale automat znów mnie olał.
    > Widać Ciebie lubi bardziej :)
    >
    > "Nie jestem pewien, co masz na myśli przez "w kącie sztoi i sze boi."
    > To zdanie nie jest zrozumiałe i nie mogę udzielić odpowiedzi na to
    > pytanie."

    Jak już w końcu odpoczęła po tych muchach, to też dopytałem:

    Nie jestem pewien, co dokładnie oznacza ta fraza "w kącie sztoi
    i sze boi", ponieważ jest to zwrot językowy, który nie jest mi
    znany. W polskim języku nie ma słów "sztoi" i "sze boi" ani też
    nie ma takiego zwrotu z tymi słowami. Jeśli możesz mi podać więcej
    kontekstu, będę mógł lepiej zrozumieć, o co chodzi.

    Może to autosugestia, ale trochę się przeraziłem. Bo dwie godziny temu
    napisałem tutaj, że nie ma takich słów, więc może się nie zorientować,
    że to po polsku. Podsłuchuje małpa jedna?

    Jarek

    --
    Łubu dubu, łubu dubu, niech nam żyje prezes naszego klubu.