  • 1. Data: 2023-01-15 02:30:29
    Temat: OpenAI: Jak wygląda mokra wrona
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W wątku obok "Zastosowanie ChatGPT tutaj" dowiedziałem się o istnieniu
    kombajnu OpenAI.

    Trochę się pobawiłem pytaniami na https://chat.openai.com/chat i nawet
    sensownie się z nim gada.

    Ale do czasu :)

    Zadałem pytanie "jak wygląda mokra wrona"

    Dawno się tak nie uśmiałem :D

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2023-01-15 09:37:25
    Temat: Re: OpenAI: Jak wygląda mokra wrona
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 15.01.2023 o 02:30, Adam pisze:
> [...]
    > sensownie się z nim gada.
    >
    > Ale do czasu :)
    >
    > Zadałem pytanie "jak wygląda mokra wrona"

    cieszymy sie, ze podzieliles sie wlasna radoscia

  • 3. Data: 2023-01-15 10:19:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 15 stycznia 2023 o 02:30:31 UTC+1 Adam napisał(a):
> [...]
    > sensownie się z nim gada.
    >
    > Ale do czasu :)
    >
    > Zadałem pytanie "jak wygląda mokra wrona"

    To on umie w polski?

  • 4. Data: 2023-01-15 10:44:09
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 15/01/2023 01:30, Adam wrote:
> [...]
    > sensownie się z nim gada.
    >
    > Ale do czasu :)
    >
    > Zadałem pytanie "jak wygląda mokra wrona"

    Zdajesz sobie sprawę że każdy może dostać zupełnie inną odpowiedź?

  • 5. Data: 2023-01-15 13:49:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Jan 2023 09:44:09 +0000, Cezar wrote:

    > Zdajesz sobie sprawę że każdy może dostać zupełnie inną odpowiedź?

    Może sie też uczyc z konwersacji.

    Ale daje sie tam pogadac bez zakladania konto, czy konto bardzo wazne?

    J.

  • 6. Data: 2023-01-15 13:52:54
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2023 09:44:09 +0000, Cezar napisał(a):

    > Zdajesz sobie sprawę że każdy może dostać zupełnie inną odpowiedź?

    Na chwilę obecną mało prawdopodobne.
    To nie jest jakaś głupia wyszukiwarka typu google.

    Na pytanie:
    "jak wygląda mokra wrona"

    otrzymałem odpowiedź:

    "Mokra wrona wygląda tak samo jak sucha wrona, z tą różnicą, że jest mokra.
    Ma brązowe i czarne pióra i charakterystyczną, szpiczastą głowę. Może
    wyglądać trochę smutnie lub zdezorientowanie, gdy jest mokra."

    Trzy osoby potwierdziło, że otrzymali tę samą odpowiedź.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2023-01-15 13:57:39
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2023 01:19:16 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > To on umie w polski?

    W jakim języku zadasz pytanie, w takim dostaniesz odpowiedź.
    Z tego, co zauważyłem: jeśli pytanie jest jednowyrazowe, to odpowiedź jest
    w języku, w jakim odbyła się ostatnia konwersacja.

    Całkiem zgrabnie pisze po polsku, aczkolwiek bardzo sporadycznie występuje
    problem z gramatyką.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2023-01-15 14:15:14
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 15.01.2023 o 13:52, Adam pisze:

> [...]
    > wyglądać trochę smutnie lub zdezorientowanie, gdy jest mokra."
    >
    > Trzy osoby potwierdziło, że otrzymali tę samą odpowiedź.

    no to faktycznie zabawnosc level master

  • 9. Data: 2023-01-15 15:34:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Adam napisał(a) :
> [...]
    > sensownie się z nim gada.
    >
    > Ale do czasu :)
    >
    > Zadałem pytanie "jak wygląda mokra wrona"

    Słaba ta AI. Nie wie co to jest dziubdziub.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 10. Data: 2023-01-15 15:38:15
    Od: heby <h...@p...onet.pl>