  • Data: 2017-09-21 09:34:50
    Temat: Re: Opony
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-20 o 14:00, cef pisze:
    > Bo mnie do głowy by nie przyszło, że w obrocie jest jakaś
    > drugogatunkowa klasa opon dla innych dystrybutorów.

    Kiedyś w gratisie do samochodu dostałem oponki zimowe dobrej marki "made
    in Great Britain". Po założeniu wróciłem z reklamacją do gumiarza bo
    koła "biły". Okazało się, że opony są nierówne i mają "górkę" w jednym
    miejscu. Jak się puściło samo koło po ziemi to podskakiwało co obrót.
    Dlatego wcale nie dziwią mnie takie doniesienia.