  • 1. Data: 2017-09-19 16:54:08
    Temat: Opony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Gdzie sie teraz opony kupuje - zamawiac u gumiarza, czy samemu gdzies
    przez siec ?

    Mysle o Michelin CrossClimate

    J.

  • 2. Data: 2017-09-19 16:55:25
    Temat: Re: Opony
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Gdzie sie teraz opony kupuje - zamawiac u gumiarza, czy samemu gdzies
    > przez siec ?
    >
    > Mysle o Michelin CrossClimate

    tam gdzie taniej i/lub wygodniej

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2017-09-19 17:01:12
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-09-19 o 16:54, J.F. pisze:
    > Gdzie sie teraz opony kupuje - zamawiac u gumiarza, czy samemu gdzies
    > przez siec ?
    >
    > Mysle o Michelin CrossClimate

    zamawialem przez sieć bodajże przez allegro (ichni sklep?). gumiarz
    twierdził, że gumy sprzedawane są w 2 gatunkach i że te ze sklepów
    internetowych to drugi gatunek :> ciekawe ile w tym prawdy

  • 4. Data: 2017-09-19 17:19:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup

    >tam gdzie taniej i/lub wygodniej

    Sprawdzenie gdzie taniej to teraz ciezka robota, wiec moze ktos
    niedawno sprawdzil :-)

    J.

  • 5. Data: 2017-09-19 17:41:46
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-09-19 o 17:19, J.F. pisze:
    > Użytkownik "tck"  napisał w wiadomości grup

    > Sprawdzenie gdzie taniej to teraz ciezka robota, wiec moze ktos niedawno
    > sprawdzil  :-)

    Sprawdź w kilku pierwszych linkach z wyszukiwarki. Cena będzie zależeć
    od modelu opony, daty zakupu i pewnie ilości na magazynie.
    Kupowałem w lipcu Micheliny letnie, to najtaniej było w oponeo.

    yabba

  • 6. Data: 2017-09-19 19:34:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-09-19 o 17:01, sirapacz pisze:

    > zamawialem przez sieć bodajże przez allegro (ichni sklep?). gumiarz
    > twierdził, że gumy sprzedawane są w 2 gatunkach i że te ze sklepów
    > internetowych to drugi gatunek :> ciekawe ile w tym prawdy

    Sami tam kupują.
    Przy mnie gościu googlował jak chciałem coś innego niż to co miał na półce.

  • 7. Data: 2017-09-20 10:34:09
    Od: Marek <m...@g...pl>

    wczoraj kupilem ... najtaniej bylo w opo..neo

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 8. Data: 2017-09-20 12:47:37
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Sami tam kupują.
    > Przy mnie gościu googlował jak chciałem coś innego niż to co miał na półce.

    Michelin odpowiedziało:

    " W związku z zapytaniem przesłanym do nas poprzez formularz
    kontaktowy z oficjalnej strony MICHELIN Polska informujemy, że nie
    wiadomo nam nic o takim procederze. Według oficjalnych informacji
    pochodzących z centrali produkcyjnych marki MICHELIN wiadomo nam, że
    wszystkie punkty fabryczne posiadające licencję na produkcję naszych
    opon wykonują je według tych samych standardów ściśle opisanych przez
    naszą firmę i zgodnych z europejskimi normami jakości i bezpieczeństwa.
    Rozprowadzanie opon z fabryk przy składaniu zamówień przez poszczególne
    punkty sprzedażowe następuje losowo i nie ma w tym żadnej prawidłowości
    faworyzującej jedne serwisy względem innych."

  • 9. Data: 2017-09-20 14:00:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-09-20 o 12:47, sirapacz pisze:

> [...]
    > punkty sprzedażowe następuje losowo i nie ma w tym żadnej prawidłowości
    > faworyzującej jedne serwisy względem innych."

    Pytałeś specjalnie teraz?
    Bo mnie do głowy by nie przyszło, że w obrocie jest jakaś
    drugogatunkowa klasa opon dla innych dystrybutorów.
    Jedyne co może być, to to, że mogą mieć jakieś tańsze opony
    jak są już starawe i wtedy puszczają je za pół ceny, ale wiadomo,że
    to rocznik taki a taki.

  • 10. Data: 2017-09-20 14:33:10
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Pytałeś specjalnie teraz?tak

    > Bo mnie do głowy by nie przyszło, że w obrocie jest jakaś
    > drugogatunkowa klasa opon dla innych dystrybutorów.
    Spójrz na przykład na sławną już chemię czy żywność, gdzie ten sam
    produkt z tym samym kodem EAN ma różny skład w Polsce a inny na
    zachodzie. Niedawno kojarzę temat spożywki i gdzieś w TV nawet było.
    > Jedyne co może być, to to, że mogą mieć jakieś tańsze opony
    > jak są już starawe i wtedy puszczają je za pół ceny, ale wiadomo,że
    > to rocznik taki a taki.

    No gumiarz określił to tak, że jak kiedyś w PRL były opony Gat.I i
    Gat.II to były oznaczane (i pamiętam w istocie takie wytłoczenia a nawet
    mam takie opony). A teraz nie są oznaczane i jakość opony znać można
    tylko po kanale dostawy. Zalatywało mi to teorią spiskową, ale biorąc
    pod uwagę staż gumiarski i to co się dzieje w innych branżach nie
    skreśliłem całkowicie tej jego teorii.

    Przecena starszych opon OZNACZONYCH to jasna sprawa - on teoretyzował o
    nieoznaczaniu różnych gatunków dokładnie tego samoego produktu.