  • Data: 2010-04-03 16:49:08
    Temat: Re: Opony 185/65R14 zamiast 185/60R14
    Od: "kml" <A...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:2cfd3bd7-4180-476c-be7b-bee49c546d64@y14g2000yq
    m.googlegroups.com...
    > Hej
    > Obecnie w aucie (Fiat Bravo z 1998) mam opony w rozmiarze 185/60R14
    > (czyli zalecane przez producenta).
    > Co sie stanie, jesli je wymienie na rozmiar 185/65R14?
    >
    > Ogonie pytam, bo musze wymienic opony - zdecydowalem sie na opony
    > caloroczne (auto jezdzi tylko po miescie, male przebiegi).
    > Do wyboru mam Debice Naviagtor i Debice Navigator2 - ta druga opona ma
    > znacznie lepsze opinie - tylko wlasnie jest dostepna tylko w tym
    > wiekszym rozmiarze - 185/65R14.

    Najpierw musialbys sprawdzic czy o nic nie bedzie ocierac w czasie
    maksymalnego skretu etc a potem poszukaj sobie w sieci kalkulatora wielkosci
    opon, który wyliczy ile licznik bedzie przeklamywac. Jezeli masz AC i cos
    sie stanie to ubezpieczyciel sprawdza czy opony sa takie jak zaleca
    producent.

    --
    pozdrawiam
    kml