  • Data: 2009-07-27 11:44:19
    Temat: Re: Opowiadanie o GC
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Lip, 11:50, Krzysiek Kowaliczek
    <k...@g...com> wrote:

    > Dlaczego? Watek sprzątający może sam "kopnąć" GC.

    Ale problem polega na tym, że wątek sprzątający zwykle śpi w czasie,
    gdy *być może* brakuje pamięci. Cykl pracy wątku sprzątającego
    kompletnie nie zależy od tego, kiedy brakuje pamięci.

    > To nie jest złe. Dla bezpieczeństwa w finalizatorze można
    > dodać asercje o niezwolnionym obiekcie.

    Mam robić wiochę jako uzupełnienie kiepskiego rozwiązania? :-D

    > Może zobaczyć jak zaimplementowali WeakHashMap ( tam "weak"
    > jest klucz a nie wartość ).

    Jest to jakaś opcja, ale chyba Sebastian podrzucił coś znacznie
    prostszego.

    --
    Maciej Sobczak * www.msobczak.com * www.inspirel.com