    Date: Sat, 04 Apr 2015 10:40:41 +0200
    From: MiSter <U...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Opóźnienie w transmisji USB
    <551bc228$0$8385$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <551bf6c8$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <mfme4t$r09$1@speranza.aioe.org>
    <7...@g...com>

    W dniu 2015-04-03 o 18:31, s...@g...com pisze:

    > Kompletne bzdety wypisują. Częstotliwość samplowania nie ma nic do prędkości
    transmisji. Sranie w banie!! Wywal ten analizator na śmietnik.

    Akurat, Janusz ma rację. W Salae częstotliwość samplowania wpływa na
    transmisję. Każda próbka danych to słowo zapisywane do Fifo Cypressa.
    Teoretycznie maksymalna częstotliwość samplowania to 30 lub 48MHz, pod
    warunkiem że fifo będzie odpowiednio szybko opróżniane przez Hosta.

    MiSter