eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOptymalna prędkość w trasie › Re: Optymalna prędkość w trasie
  • Data: 2019-02-13 14:10:40
    Temat: Re: Optymalna prędkość w trasie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:q412l2$990$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2019-02-13 o 13:25, J.F. pisze:
    >> Zakladajac ze na jedynce tez tyle spali, to mamy 1.2l/7km ~=
    >> 17l/100 km.
    >> Dodanie gazu to jeszcze gorszy wynik.
    >
    >> Na dwojce tez chyba wyjdzie kiepsko, musze sprawdzic trojke.

    >Na chłopski rozum najmniejsze spalanie będzie przy optymalnych
    >obrotach na najwyższym biegu (ewentualnie do sprawdzenia, jak na to
    >wpływa opór powietrza i jezdni).

    No wlasnie mocno wplywa, a te "optymalne obroty" - rzecz szeroka ..

    >> Ba, czasem to sie zastanawiam, czy dojezdzanie na luzie do swiatel
    >> ma sens - bo przy 50km/h to wychodzi ~3.5l/100

    >Chyba nie ma, z tego, co wiem, jeśli silnik jest na biegu i hamuje
    >się silnikiem, to w ogóle nie spala paliwa, a jak na luzie - to
    >wiadomo, że coś bierze.

    No tak, ale jak ja wrzucam luz daleko, to samochod jedzie i jedzie, a
    na biegu to zwalnia szybko i trzeba dodac gazu :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: