    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange Free
    Date: Tue, 3 Nov 2015 08:27:38 -0600

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    news:n1ae6t$j7u$1@node2.news.atman.pl...

    > Stąd:
    >
    > 22 Października 2015 16:05
    >
    > Sieć Orange udostępniła użytkownikom Orange Free znane z innych ofert na
    > kartę pakiety nielimitowanych rozmów i SMS-ów do wszystkich sieci.

    Fajowo - dzięki.

    > W Orange Free na Kartę do każdego doładowania przyznawany jest pakiet
    > danych (środki na koncie zostają), zgodnie z poniższą tabelą:
    [..]
    > Więc moje zapytanie jest po co dwie taryfy za 30zł i za 35zł z pakietem
    > 2GB skoro i tak za to że doładowałem konto 30zł mam pakiet 6GB.

    Pytasz się po co są dwa pakiety, jeden tańszy który ma mniej internetu
    i drugi droższy który ma go więcej o 2GB? Zastanów się po co...
    W jednym z nich za 30zł dostajesz tylko rozmowy i SMSy, w drugim
    za dodatkowe 5zł dostajesz dodatkowe 2GB danych.

    Co tu widzisz trudnego i magicznego do zrozumienia??