    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange Free
    Date: Tue, 3 Nov 2015 08:41:27 -0600

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    news:n1agku$lvo$1@node2.news.atman.pl...

    > No właśnie nie wiem czy jak konto zostanie doładowane 30zł to
    > automatycznie wpadnie w to pakiet 6GB z w/w tabelki.

    A co niby miałoby sprawić, że Orange Free przestanie się
    zachowywać tak jak Orange Free ma się z definicji zachowywać?

    Przecież każde doładowanie za 30zł daje ten internetowy bonus
    w tej taryfie. Po to się ją kupuje jeśli chce się internet.

    Niezależnie od tego co z tym 30zł potem zrobisz: wydzwonisz
    go płacąc XXgroszy za minutę, wytekstujesz płacąc XXgr za SMS
    czy też kupisz za nie jakiś pakiet. Bonus zostaje.

    > Jeśli wpada 6GB to nie ma sensu (dla mnie) brać oferty
    > za 35zł z pakietem 2GB.

    No dokładnie.
    Co nie znaczy że istnienie dwu różnych pakietów jest bez sensu.