    From: Redi <s...@n...please>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange Free
    Date: Tue, 3 Nov 2015 15:46:07 +0100

    > No właśnie nie wiem czy jak konto zostanie doładowane 30zł to
    > automatycznie wpadnie w to pakiet 6GB z w/w tabelki. Jeśli wpada 6GB to
    > nie ma sensu (dla mnie) brać oferty za 35zł z pakietem 2GB.

    A ja się zastanawiam jak te promocje mają się do bonusowego internetu,
    którego to mam zgromadzone za doładowania prawie 30GB. Do tej pory za
    każde doładowanie od 25zł dostawałem bonusowo 6GB ważne tyle ile konto
    główne, czyli np. rok. Każde doładowanie powodowało kumulację bonusowego
    transferu. Nie chciałbym żeby po włączeniu no limit okres ważności konta
    skrócił mi się do 31dni bez możliwości powrócenia do konta ważnego rok.
    Niby w regulaminie usługi no limit nic o tym nie ma, ale kto wie,
    przecież to Orange...

    pozdr,
    Radek