  • 1. Data: 2015-05-09 18:10:24
    Temat: Orange - klika usług w jednym koncie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy ktoś korzysta z klika usług w jednym koncie ?

    Ja mam jakiś problem - może czegoś nie rozumiem...
    Mam od dawna numer komórki na kartę, w Orange.
    Do niego konto na orange.pl (Moje Orange) z loginem/hasłem.

    Widzę, że można mieć kilka usług w jednym koncie, więc pomyślałem sobie -
    fajnie, dodam numer komórki mamy do swojego konta... OK :-)

    No i wybieram "Powiąż usługę niezarejestrowaną", bo mama nie ma konta na
    orange.pl... Wybieram "chcę dodać kolejną usługę do mojego konta (nie mam do
    niego loginu i hasła)". Formuła ta jest trochę niegramatyczna, chyba powinno
    być "nie mam do NIEJ loginu i hasła" bo chodzi o usługę, nie? Jeśli dodaję
    ją do mojego konta to chyba mam login :-) Fajnie - pyta mi się o numer
    usługi i hasło z SMSa.
    Wpisuję to co wysłali i pojawia się następne okienko w którym mam wybrać dla
    nowej usługi NOWY LOGIN!

    Coś mi tu nie gra - po co mi nowy login i nowe hasło
    skoro moim celem jest dodanie tej usługi do mojego konta?

    Jak Wy to rozumiecie?
    Bo ja oczekiwałem że pod jednym kontem, jednym loginem, będę mógł obsługiwać
    kilka różnych kont komórkowych - coś źle pojąłem?

  • 2. Data: 2015-05-10 12:10:01
    Temat: Re: Orange - klika usług w jednym koncie
    Od: Jacek Skowroński <j...@a...pl>

    PT Pszemol scripsit:
> [...]
    > Bo ja oczekiwałem że pod jednym kontem, jednym loginem, będę mógł obsługiwać
    > kilka różnych kont komórkowych - coś źle pojąłem?

    Logujesz się i obsługujesz wszystkie usługi korzystając z jednego
    loginu. Podejrzewam, że ustalenie innego loginu dla każdej usługi jest
    na wypadek, gdybyś chciał kiedyś te konta rozłączyć.

    --
    Jacek Skowroński

  • 3. Data: 2015-05-10 14:04:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JacekSkowroński" <j...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > loginu. Podejrzewam, że ustalenie innego loginu dla każdej usługi jest
    > na wypadek, gdybyś chciał kiedyś te konta rozłączyć.

    Może tak być, ale dlaczego miałoby to być warunkiem do
    włączenia usługi pod moje konto? Nie ma ona loginu teraz.
    Czemu po rozłączeniu musiałaby go nagle mieć?
    Chyba przyznasz, że to trochę dziwne jest...

  • 4. Data: 2015-05-10 19:52:35
    Od: Jacek Skowroński <j...@a...pl>

    PT Pszemol scripsit:
    > "JacekSkowroński" <j...@a...pl> wrote in message

    > Może tak być, ale dlaczego miałoby to być warunkiem do
    > włączenia usługi pod moje konto? Nie ma ona loginu teraz.
    > Czemu po rozłączeniu musiałaby go nagle mieć?

    Mnie nie pytaj. Możliwe, że przycyzna jest zupełnie inna, wynikająca z
    jakichś wewnętrznych uwarunkowań.

    > Chyba przyznasz, że to trochę dziwne jest...

    No jest. Dopowiem jako ciekawostkę, że po zalogowaniu głównym loginem i
    przejściu do obsługi innego konta zmienia się wyświetlany login na ten
    powiązany z wybraną właśnie usługą.

    --
    Jacek Skowroński

  • 5. Data: 2015-05-10 19:54:47
    Od: Jacek Skowroński <j...@a...pl>

    PT Pszemol scripsit:
    > "JacekSkowroński" <j...@a...pl> wrote in message

    > Może tak być, ale dlaczego miałoby to być warunkiem do
    > włączenia usługi pod moje konto? Nie ma ona loginu teraz.
    > Czemu po rozłączeniu musiałaby go nagle mieć?

    Mnie nie pytaj. Możliwe, że przyczyna jest zupełnie inna, wynikająca z