    From: Kaczin <j...@p...interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Orange światłowód telewizja.
    Date: Sat, 28 Sep 2019 20:38:11 +0200

    W dniu 28.09.2019 o 08:42, jacek pisze:

    > Jestem na tej grupie od ponad 20 lat właśnie dlatego że takiego
    > szczeniackiego zachowania zwykle nie ma.
    > Częściej ktoś pomoże.
    > Przypomina mi to pyskówki z elektrody itp.
    > Naprawdę "ostatni bastion" jakim jest ta grupa
    > trzeba zapychać śmieciami...

    Drogi jacku. Takie pedalskie uwagi jak twoja przyczyniają się do tego,
    że ta grupa (jak wiele innych) stacza się na dno, po równi pochyłej.
    Wrzucasz swoje nic nie warte trzy grosze (bo przecież nie pomogłeś) i
    sądzisz, że takie lizusostwo podniesie twoją rangę.
    Biorąc pod uwagę obecne czasy - bardzo możliwe.

    A teraz na temat mojej wypowiedzi. Autor wybełkotał coś niezrozumiałego,
    na dodatek kaleką polszczyzną, nie wspomnę o tym, że temat nijak ma się
    do treści.

    Jeśli znasz język upośledzonych to odpisz Autorowi. No chyba, że wiedza
    nie pozwala.

    --
    Kaczin