  • 1. Data: 2013-03-08 13:52:04
    Temat: Oszczędzacz paliwa :-D
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Oszczędza do 30% paliwa*. Wystarczy wetknąć w gniazdo zapalniczki.
    Za jedyne 2 dolce.
    http://www.aliexpress.com/item/Fuel-Economizer/73021
    3950.html

    * - pozwala producentowi gadżetu oszczędzić do 30% paliwa, poprzez
    zakup nowszego, oszczędniejszego samochodu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2013-03-08 13:58:41
    Temat: Re: Oszczędzacz paliwa :-D
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.03.2013 13:52, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    3950.html

    > * - pozwala producentowi gadżetu oszczędzić do 30% paliwa, poprzez zakup

    Swoją szosą - czasem zastanawiam się, czy nabierający się na takie
    gadżety nie powinni być poddawani eutanazji ;->

  • 3. Data: 2013-03-08 14:20:40
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-03-08 13:58, Andrzej Lawa wrote:
    [...]
    > Swoją szosą - czasem zastanawiam się, czy nabierający się na takie
    > gadżety nie powinni być poddawani eutanazji ;->
    Nie ponieważ owce należy strzyc a nie zabijać. :-D

  • 4. Data: 2013-03-08 15:34:30
    Od: Bezznaczenia <k...@p...com>

    W dniu 2013-03-08 14:20, JDX pisze:
    > On 2013-03-08 13:58, Andrzej Lawa wrote:
    > [...]
    > Nie ponieważ owce należy strzyc a nie zabijać. :-D

    Barany nalezy strzyc !

  • 5. Data: 2013-03-08 15:56:34
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Nie znacie się, a wypisujecie bzdury (pewnie z zazdrości).

    Trzeba znać zasadę pracy :

    Silnik w samochodzie z natury rzeczy pracuje nierówno. Mimo sterowania
    przez samochodowy komputer, silnik nie pracuje całkowicie stabilnie,
    minimalnie przyspiesza, zwalnia itp.

    Jak na pewno zauważyliście, włączenie dużego obciążenia elektrycznego
    wpływa na pracę silnika (jak i wyłączenie).

    Ten aparat w oparciu o obserwację napięcia 12V analizuje pracę silnika,
    a następnie poprzez obciążanie i odciążanie odpowiednią mocą,
    stabilizuje go, co przekłada się bezpośrednio na zużycie paliwa.

    NO CHYBA PROSTE ???

  • 6. Data: 2013-03-08 16:01:42
    Od: Bezznaczenia <k...@p...com>

    W dniu 2013-03-08 15:56, sundayman pisze:
> [...]
    > a następnie poprzez obciążanie i odciążanie odpowiednią mocą,
    > stabilizuje go, co przekłada się bezpośrednio na zużycie paliwa.

    A komputer w samochodzie to niby co robi ? Bo ja myslalem ze tosamo.

  • 7. Data: 2013-03-08 16:05:31
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

> [...]
    > a następnie poprzez obciążanie i odciążanie odpowiednią mocą,
    > stabilizuje go, co przekłada się bezpośrednio na zużycie paliwa.

    A kluczowa w tym wszystkim jest niebieska dioda :D

  • 8. Data: 2013-03-08 16:05:32
    Od: Maciej Milinkiewicz <n...@m...pl>

    http://www.compendiumarcana.com/fuel_doctor_fd47/Neo
    Socket.jpg

  • 9. Data: 2013-03-08 16:07:54
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-03-08 16:05, Maciej Milinkiewicz pisze:

    > http://www.compendiumarcana.com/fuel_doctor_fd47/Neo
    Socket.jpg

    Fatalnie. Przez ten kondensator ta dioda będzie świecić parę sekund po
    zaniku zasilania, a lepszy efekt byłby, gdyby gasła natychmiast, bo
    wówczas znaczyłoby, że ma bezpośredni związek z silnikiem.

  • 10. Data: 2013-03-08 16:12:48
    Od: szod <b...@a...pl>

    > Fatalnie. Przez ten kondensator ta dioda będzie świecić parę sekund po
    > zaniku zasilania, a lepszy efekt byłby, gdyby gasła natychmiast, bo
    > wówczas znaczyłoby, że ma bezpośredni związek z silnikiem.

    Można by pominąć ten kondensator i jeden rezystor. Większy zysk :>

    --
    szod