  • Data: 2015-03-02 11:43:48
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości
    Dnia Mon, 2 Mar 2015 10:27:51 +0100, J.F. napisał(a):

    >No wiesz, mam za ciebie wnioski wyciągać? :) Otóż stać ich daleko
    >mniej
    >niż nas a oferta handlowa jest adekwatna do stopnia zmotoryzowania
    >czy
    >urowerowienia, czyli żadna.

    No wiesz, zrodla donosza, ze stopien urowerowienia USA jest bardzo
    nikly.
    A jak jest malo rowerow, to i malo serwisow.
    Czy nalezy wyciagac wniosek, ze Amerykanow nie stac na rowery ?

    >Trochę przypomina tą jaką mielismy w latach
    >60 -70, o ile sięgasz pamięcią, z tym że jest jeszcze gorsza.
    >Przez pół Turcji usiłowałem kupić dętkię 28" i nie kupiłem.

    A w Baku nie bylo problemu ?
    bo 20" to podstawowy radziecki rozmiar, o ile dobrze pamietam.

    A dalej nie wiem - w Turcji brak sklepow rowerowych, czy detek 28 ?

    Tak nawiasem mowiac, to w czasie "wycieczki po Polsce" tez chyba bylby
    problem.
    Na stacji benzynowej tego nie sprzedaja :-)
    wiejskie GS ... moze tam sa, a moze juz gieesow nie ma :-)

    U siebie w miescie to wiem gdzie kupic ... ale co, w Turcji Decathlonu
    nie ma ?

    J.