  • 1. Data: 2015-02-27 23:30:55
    Temat: Otake Polske walczyliśmy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Wczoraj o 12:30 zamówione części karoserii w Pyrlandii dziś o 11:30
    dotarły do Perły Polski B.

    sprzegło wiskotyczne w ciągu pół roku staniało z 305zł na 255zł

    Niech mi ktoś powie że w Polsce jest źle ;)

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 2. Data: 2015-02-28 09:58:41
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Feb 2015 23:30:55 +0100, PiteR napisał(a):

    > Wczoraj o 12:30 zamówione części karoserii w Pyrlandii dziś o 11:30
    > dotarły do Perły Polski B.
    > sprzegło wiskotyczne w ciągu pół roku staniało z 305zł na 255zł

    Farciarz :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 3. Data: 2015-02-28 13:02:37
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Wczoraj o 12:30 zamówione części karoserii w Pyrlandii dziś o 11:30
    > dotarły do Perły Polski B.
    > sprzegło wiskotyczne w ciągu pół roku staniało z 305zł na 255zł
    > Niech mi ktoś powie że w Polsce jest źle ;)

    Nie, no świetnie jest. Staniały jeszcze lokomotywy. Tylko dlaczego jest
    ponad 2 mln (oficjalnie, nieoficjalnie dużo więcej) bezrobotnych w kraju i
    ze 2,5 mln Polaków na emigracji zarobkowej. Gdyby wrócili to mamy ok. 5 mln
    bezrobotnych.
    Niech nam żyje Polska Zjednoczona Platforma Obywatelska!

    neelix

  • 4. Data: 2015-02-28 13:42:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 13:02:37 +0100, neelix napisał(a):

    > y. Tylko dlaczego jest
    > ponad 2 mln (oficjalnie, nieoficjalnie dużo więcej) bezrobotnych w kraju
    Jest 12%. Norma socjologiczna to ok. 10% więc nie jest źle. Zresztą jest
    wieloletnia tendencja spadkowa. Aż dziw bierze jak nam się udaje,
    najtęższe ekonomiczne głowy cmokają z zachwytu i nie mogą dojść czemu
    właściwie :)

    > ze 2,5 mln Polaków na emigracji zarobkowej. Gdyby wrócili to mamy ok. 5 mln
    > bezrobotnych.
    Gdyby babcia miała dzwonek itd... Ciesz się że emigracja w ogóle jest
    możliwa. Parę istotnych rzeczy się na to złożyło. A poza tym, co to za
    emigracja, pożal się boże. Syn zna 3 języki, mieszka w Hamburgu,
    bratanica w Glasgow, reszta rodziny w Poznaniu, myślisz że z HH czy UK
    mam gorsze połączenia na Skype niż z Poznaniem? :) Czujmy się wszyscy
    obywatelami Europy.

  • 5. Data: 2015-02-28 14:11:30
    Od: Feldkurat Otto Katz <f...@...u.k.kriegsministerium.ou>

    W dniu 2015-02-27 o 23:30, PiteR pisze:
    > Wczoraj o 12:30 zamówione części karoserii w Pyrlandii dziś o 11:30
    > dotarły do Perły Polski B.

    Jaki spedytor? Poczta Polska? ;-)

    > sprzegło wiskotyczne w ciągu pół roku staniało z 305zł na 255zł

    Spadek eksportu do Rosji?

    > Niech mi ktoś powie że w Polsce jest źle ;)

    Jakby było dobrze, to by się części nie psuły. :-)
    --
    "Gdyby wszyscy ludzie życzyli sobie nawzajem dobrze, toby sobie niedługo
    łby pourywali." /Wojak Szwejk/

  • 6. Data: 2015-02-28 16:11:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Feldkurat Otto Katz pisze tak:

    > Jaki spedytor? Poczta Polska? ;-)

    ta

    > Jakby było dobrze, to by się części nie psuły. :-)

    hehe

    brałoby się nowy samochód

  • 7. Data: 2015-02-28 17:25:47
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > wieloletnia tendencja spadkowa. Aż dziw bierze jak nam się udaje,
    > najtęższe ekonomiczne głowy cmokają z zachwytu i nie mogą dojść czemu

    ROTFL, chyba zapomniales o szarej strefie a ta w PL to chyba jest najwieksza
    ze wszystkich krajow UE.
    Takze nie wiesz w te bzdury.

> [...]
    > bratanica w Glasgow, reszta rodziny w Poznaniu, myślisz że z HH czy UK
    > mam gorsze połączenia na Skype niż z Poznaniem? :) Czujmy się wszyscy

    A jakby emigracja nie byla mozliwa to co bysmy mieli po tej calej
    transformacji ?
    Wlasnie w ten sposob powinienes traktowac ten problem,anie bo udalo sie
    wypchnac kilka milionow ludzi zagranice Jakos nikt nie chce wracac na te
    zielona wyspe jak to Tusk obiecywal. On dobrze o tym wie, ze tu za
    przeproszeniem ch.. nocuje, dlatego tak protestuje przeciwko ograniczeniu
    praw emigantów w GB. Ba, nawet sam za kasa spierdolil. "Krul Europy"
    kur..jego mac,Mocny w gebie i idol lemingow w PL, a w Brukseli jelop do
    kwadratu wgnieciony w glebe:
    https://www.youtube.com/watch?v=UYdQO58FXvE

  • 8. Data: 2015-02-28 17:27:03
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Takze nie wiesz w te bzdury.

    literowka, spieszylem sie

  • 9. Data: 2015-02-28 19:03:01
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wieloletnia tendencja spadkowa. Aż dziw bierze jak nam się udaje,
    > najtęższe ekonomiczne głowy cmokają z zachwytu i nie mogą dojść czemu

    Ośrodkom manipulacji zawsze się udaje. Gus, cbos siłami napędowymi
    gospodarki. 12% to w gusie. Realia są gorsze. Kreatywna księgowość by zabrać
    pieniądze z ofe. Drżyjcie następne pokolenia.

> [...]
    > bratanica w Glasgow, reszta rodziny w Poznaniu, myślisz że z HH czy UK
    > mam gorsze połączenia na Skype niż z Poznaniem? :) Czujmy się wszyscy

    Będziemy się czuli kiedy Polak w Polsce nie będzie obywatelem 3 kategorii.
    Owo czucie zależy od tego czy mamy pracę, płacę i socjal jak na zachodzie.
    Większość nie ma powodu by się cieszyć. Tak źle jak przez te ostatnie 7 lat
    w ciągu tych 25 lat nie było.

    neelix

  • 10. Data: 2015-02-28 19:07:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 19:03:01 +0100, neelix napisał(a):

    > Tak źle jak przez te ostatnie 7 lat
    > w ciągu tych 25 lat nie było.

    Wybacz ale zwykły hejter z ciebie. Co wcale nie znaczy że wszystko jest
    w porządku i paru rzeczy w polskiej rzeczywistości nie należy poprawić.
    Jak chcesz konstruktywnie, to wymień rzeczy do poprawy i zaproponuj
    metodę :) Ino nie na tej grupie.