    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <54f1ae5d$0$2188$65785112@news.neostrada.pl> <md2l69$kh0$1@dont-email.me>
    <md3jo2$jmc$1@node1.news.atman.pl> <md3snh$tg5$1@node1.news.atman.pl>
    <md3tdl$u84$1@node1.news.atman.pl> <md3v94$55d$1@node2.news.atman.pl>
    <54f590e8$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
    <md43vt$afv$1@node2.news.atman.pl>
    <2002247014$20150303121158@squadack.com>
    <md46ea$cuk$1@node2.news.atman.pl>
    <54f5a795$0$2190$65785112@news.neostrada.pl>
    <md4ara$h95$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Date: Tue, 3 Mar 2015 14:52:18 +0100

    news:md4ara$h95$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Może od razu napisz 900% będzie równie "prawdziwe".
    > Większość społeczeństwa pracuje i płaci podatki, leni jest znaczna
    > mniejszość.

    Pracują za 4-6 zł/godz a podatki płacą bo przymusowe. Pracują bo muszą
    jeść, bo inni też są rżnięci od tyłu więc mniejszy ból, bo zakład maly i nie
    ma jak zastrajkować. Nie można nazywać leniem kogoś kto chodził do szkoły
    nie po to by robić łopatą. Nawet za komuny u Laskowika walili teksty "nie
    chciało się nosić teczki trzeba dźwigać woreczki". Po studiach na kasie w
    markecie to jakaś patologia.

    > ROTFL^2
    > Gdzieś Ty się uchował? Państwo ma dać pracę?

    Skoro nie daje to jakim prawem żąda podatków na siebie i swoich urzędasów,
    składek na ubezpieczenia, każe mandatami, itd?

    > Stworzyło. Dowód? Sukces NK - jak widać warunki są wystarczające by w
    > ciągu kilku lat zostać milionerem.

    Bandycka składka na zus jest niszczeniem pracy.

    > ROTFL ^ 3 Tego jeszcze nie słyszałem nawet u lewaków - aby się skarżyli że
    > rząd zatrudnia za mało urzędników.

    Jeśli każdy potrzebujący dostanie pracę i płacę w urzędzie to bądź pewny, że
    nikt nie zapłacze a wręcz przeciwnie więc nie opowiadaj o preferencjach
    lewaków. Urzędas to zaplecze wyborcze rządzących. Z tymi lewaskami to chyba
    coś nie tak. Przypomina mi się Bareja i tekst: "Panowie ja już nie piję.
    Widzę białe samochody"

    neelix