    From: Tomek O <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Oto jak nie-polskie sieci żerują na Polakach...
    Date: Mon, 9 Apr 2012 12:44:37 -0700 (PDT)
    <jltunl$12a$2@inews.gazeta.pl>
    <4f82e195$0$29749$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb.com>
    <jluodn$7r4$1@inews.gazeta.pl>
    <4f82e719$0$28764$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb.com>
    <jluvjk$heu$1@inews.gazeta.pl>
    <4f83053d$0$29666$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb.com>
    <jlv0mr$mvs$1@inews.gazeta.pl>
    <4f8314d1$0$29746$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb.com>
    <jlv4h0$ek7$1@inews.gazeta.pl>

    On 9 Kwi, 18:59, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Nie "mnie", tylko wszystkich. I nie "nie stać" tylko "chciałbym, jak
    > uczciwy obywatel, legalnie robić to, co państwo uznaje za prowadzenie
    > działalności gospodarczej, ale z założenia nie będzie mi przynosiło to
    > dochodu w takiej wysokości, aby płacić 1000zł składek".
    >
    > --
    > Liwiusz

    Według mnie odnośnie podatku dla US to nie ma dyskusji. Odnośnie ZUS
    wygląda dyskusyjnie. Jeżeli może będziesz sprzedawał w soboty a może
    nie to dało by się to obronić. Zresztą nie tylko my mamy z tym
    problem. Zdrowotne odliczasz od podatku.

    http://www.kancelaria-adamczyk.pl/artykuly/Prawo-w-b
    iznesie/Co-ma-na-mysli
    http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/7E7DCC2D4D