  • 121. Data: 2012-04-09 17:54:24
    Temat: Re: Oto jak nie-polskie sieci żerują na Polakach...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-09 17:50, Skrypëk pisze:

    > To niech sobie znajdzie i się wyprowadzi od rodziców.

    Ech, argumenty-dno...

    --
    Liwiusz

  • 122. Data: 2012-04-09 18:55:48
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > I też wielu nie prowadzi, wielu prowadzi w szarej strefie, wielu
    > "prowadzi za granicą". A z chodników korzystają w PL :)
    >
    > A tak w ogóle argument "nie prowadź działalności" jest beznadziejny.

    Jest tak samo nadziejny jak "nie stać mnie na rozkręcenie biznesu, więc
    niech mnie państwo zwolni z podatków i składek".

  • 123. Data: 2012-04-09 18:59:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-09 18:55, Skrypëk pisze:

    > Jest tak samo nadziejny jak "nie stać mnie na rozkręcenie biznesu, więc
    > niech mnie państwo zwolni z podatków i składek".

    Nie "mnie", tylko wszystkich. I nie "nie stać" tylko "chciałbym, jak
    uczciwy obywatel, legalnie robić to, co państwo uznaje za prowadzenie
    działalności gospodarczej, ale z założenia nie będzie mi przynosiło to
    dochodu w takiej wysokości, aby płacić 1000zł składek".

    --
    Liwiusz

  • 124. Data: 2012-04-09 21:34:46
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Nie "mnie", tylko wszystkich.

    Jasne. A pieniędze na funkcjonowanie będzie sobie drukować.

  • 125. Data: 2012-04-09 21:44:37
    Od: Tomek O <t...@g...com>

    On 9 Kwi, 18:59, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > działalności gospodarczej, ale z założenia nie będzie mi przynosiło to
    > dochodu w takiej wysokości, aby płacić 1000zł składek".

    Według mnie odnośnie podatku dla US to nie ma dyskusji. Odnośnie ZUS
    wygląda dyskusyjnie. Jeżeli może będziesz sprzedawał w soboty a może
    nie to dało by się to obronić. Zresztą nie tylko my mamy z tym
    problem. Zdrowotne odliczasz od podatku.

    http://www.kancelaria-adamczyk.pl/artykuly/Prawo-w-b
    iznesie/Co-ma-na-mysli
    http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/7E7DCC2D4D

  • 126. Data: 2012-04-09 22:05:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-09 21:34, Skrypëk pisze:

    > Jasne. A pieniędze na funkcjonowanie będzie sobie drukować.

    Na funkcjonowanie potrzebuje o wiele mniej niż pobiera w podatkach (do
    funkcjonowania nie zaliczam kupowania wyborców).

    --
    Liwiusz

  • 127. Data: 2012-04-09 22:59:08
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Na funkcjonowanie potrzebuje o wiele mniej niż pobiera w podatkach

    Gdyby tak było, to miałoby co roku nadwyżkę a nie deficyt.

  • 128. Data: 2012-04-09 23:03:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-09 22:59, Skrypëk pisze:

    > Gdyby tak było, to miałoby co roku nadwyżkę a nie deficyt.

    Wyciąłeś fragment o kupowaniu wyborców.

    eot.

    --
    Liwiusz

  • 129. Data: 2012-04-09 23:22:49
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Jasne. A pieniędze na funkcjonowanie będzie sobie drukować.

    Jakieez Ty glupoty wygadujesz :(
    Popatrz jak wielu Polakow ucieka do angielskiego ZUS-u ?
    Nie dziwi Cie ze inni moga i taniej i lepiej zabezpieczyc obywatela niz
    nasz rzad ?
    A jak nasz rzad nie umie to niech sie u innych uczy. Bo to on jest dla
    nas a nie my dla niego i nawet jak zechce prowadzic dzialalnosc
    gospodarcza pod tytulem - malowanie jednego obrazu rocznie to ma mi to
    umozliwic, jak potrafia to robic inne rzady. Jesli nie umieja to trzeba
    ich po prostu wygnac a nie samemu sie przenosic do Anglii. Jak sie nie
    daja wygnac lub zmienic dobrowolnie to historia nas uczy kilku innych
    metod.

  • 130. Data: 2012-04-09 23:25:24
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > A możesz podać podstawę prawną na to ostatnie? Pierwsze słyszę, by
    > prawo wymagało DG do sprzątania stacji benzynowej.

    Tegio nie wymaga prawo - tego wymaga wlasciciel stacji benzynowej. I
    bedzie robil to tak dlugo jak Panstwo mu zapewniac bedzie mozliwosc
    zawierania niekorzystnych dla pracownikow umow smieciowych. To nie sa
    zadne arkana wiedzy dla Polaka. /parafrazujac Sienkiewicza/