    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ożywiam stare żele...
    Date: Wed, 4 Jul 2018 01:52:23 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ph1ape$kav$1@node1.news.atman.pl>
    <5b347cdc$0$3357$426a34cc@news.free.fr>
    <ph2chc$k3n$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    news:slrnpj9gsp.mud.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Nie byłże to Olivetti Quaderno? Kilogram wagi, rozmiar -- jak sama nazwa

    Baaardzo możliwe, że tak. Wszakże jednak nie dam głowy ściąć, że tak się
    nazywał. Co do rozmiaru, opis wydaje się pasować. Nie wiem, czy pisałem, nie
    mam już tej części wątku, miał HDD 20 MB, ale zdecydowanie nie był to ST-225
    :)) Wprawdzie nie kojarzę zegara, ale próbuję oszacować szczątki pamięci, z
    2 znanych mi owymi czasy zegarów 4.77 i 8 MHz "kery był kery", daję w
    proporcji odpowiednio 40:60. Faktycznie, nie miał oświetlenia ekranu, na
    90%, a nawet na 95%.

    > wskazuje -- zeszytu. Z akumulatorów pracował coś ze 6 godzin (LCD bez
    > podświetlania), osiem paluszków, na dzisiejszych mógłby pociągnąć ze dwa
    > razy dłużej. Mam. Kosztował 9.999.900 zł. 24 lata temu.
    Masz? Fajnie. Szukam w necie jakiejś foty, może mnie oświeci...
    ..
    ..
    https://www.youtube.com/watch?v=uSA75yNIJtc
    Na 80-90% to było to, wszystko, z wyjątkiem jednego, pozacierało się.
    Pozostał mi w pamięci mały wyświetlaczyk pod ekranem głównym.
    Na filmie gość robi Rozpakowanie (wybaczcie, nie będę na to mówić
    "anboksing" (pisz: "unboxing"), raczej też nie depacking, choćby, nie tylko,
    z racji fonetycznego skojarzenia z "depakina/-e") i duuużo gada po włosku,
    pokazując to cacko.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.