  • 81. Data: 2019-12-26 11:51:25
    Temat: Re: P.o.remier zwariował
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-25 o 22:58, r...@k...pl pisze:
    > Tue, 24 Dec 2019 19:41:41 +0100, w
    > <5e025ce4$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>, RadoslawF <u...@d...invalid>

    > Naucz się czytać.

    Naucz się precyzyjnie pisać.

    > jw.

    jw.

    > Wróć kretynie jak nauczysz się czytać.

    Wróć kretynie jak się nauczysz precyzyjnie pisać.
    A może ty tak celowe elektoracie bolszewicki?

    Pozdrawiam

  • 82. Data: 2019-12-27 11:52:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kubuś Puchatek" o...@m...nat.stargardszczecinski.ve
    ctranet.pl

    : zawsze tędy jeździł (zakaz pojawił się 1,5 mies. temu

    Vacatio legis. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 83. Data: 2019-12-27 22:43:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Dec 2019 11:51:25 +0100, w
    <5e0491ae$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>, RadoslawF <u...@d...invalid>
    napisał(-a):

    > Naucz się precyzyjnie pisać.

    Twoje słowa:
    "Kolejna gówno prawda. Jak deflacja za PO."

    I to jest gównoprawda -- deflacja była za PO.
    A teraz wracaj tępy zjebie do kibla.

  • 84. Data: 2019-12-28 01:27:26
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-27 o 22:43, r...@k...pl pisze:

    > Twoje słowa:
    > "Kolejna gówno prawda. Jak deflacja za PO."
    >
    > I to jest gównoprawda -- deflacja była za PO.
    > A teraz wracaj tępy zjebie do kibla.

    Wracanie do kibla zostawiam dla takich tępych zjebów jak ty.
    Możesz nawet w podskokach.