    From: Paweł <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: P?ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD? dobra?
    Date: Sun, 28 Feb 2010 11:03:06 +0100

    > Chyba niezbyt się zrozumieliśmy... Płytki które były bezpośrednim
    > impulsem do powstania tego wątku są właśnie z Chin. Są gorsze niż te z
    > PL (no, może lepsze trochę niż niektóre zamówienia z Gamy).

    Może wybrałeś złą firmę.
    Zamawiamy płytki na Tajwanie od wielu lat. Łącznie było tego
    kilkadziesiąt tysięcy. Podczas uruchamiania nawet nie zakładam aby
    przyczyną było uszkodzenie płytki. To się nie zdarza.
    Zupełnie inaczej jest w przypadku krajowych firm. Tu uszkodzenie płytki
    są jednym z dość czestych problemów. Nawet jeśli zapłaci się za
    testowane to i tak nic nie daje. Płytki mają zwarcia i przerwane
    przelotki. Największy problem, pojawia się gdy chcę się zamówić dużą
    ilość laminatów. Zwykle okazuje się, ze to co udawało się w mniejszej
    skali zupełnie nie wychodzi przy większym zamówieniu.

    Paweł