  • Data: 2020-03-16 22:35:37
    Temat: Re: PAL vs GAL
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.03.2020 13:26, Piotr Gałka wrote:

    > Obecnie chyba już nikt nie używa TTLi, a chyba nie ma GALi biorących

    Pisząc o TTL-ach" użyłem skrótu myślowego. Miałem na myśli proste proste
    układy logiczne, także te z rodzin HC/HCT.

    > mało prądu, więc są mało konkurencyjne.

    Cały czas mowa o projektach w stylu retro, gdzie pobór prądu nie jest
    najważniejszym wyznacznikiem - inne elementy i tak już trochę pobierają,
    więc dodatkowy GAL nie robi wielkiej różnicy. :)