  • 31. Data: 2012-11-27 16:29:07
    Temat: Re: PC dla rodzicow :)
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    :)Dnia 25-11-2012 o 16:32 Mr Misio napisał na pl.comp.pecet:

    > Wybralem taki składzik:
    > Intel Pentium G640 2.80 GHz /drugiej generacji
    > Be Quiet! Pure Power L7-530W 80plus

    Dlaczego nie G860?
    Zasilacz mógłby być 300W albo jeszcze mniejszy, ale ja standardowo
    proponuję XFX Core 450W :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 32. Data: 2012-11-27 17:08:29
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik WiesłaW napisał:

    > Dlaczego nie G860?

    A dlaczego tak? :)

    > Zasilacz mógłby być 300W albo jeszcze mniejszy, ale ja standardowo
    > proponuję XFX Core 450W :)

    Ogolnie to faktycznie pomysle nad mniej wypasionym zasilaczem :D

    Troche przegialem jak widze :D

  • 33. Data: 2012-11-27 17:49:22
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Mr Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No jakos tak nie wiem, moge niby slabszy, ale nic sensownego mi w oko nie
    > wpadlo...

    Jasne niech żre prąd bez sensu, przeca i tak starzy zapłacą ;)
    A tak poważnie to kup tańszy (co nie znaczy że szajsowny) zasilacz, dołóż
    parę ciaków i zainwestuj w ssd przynajmniej na system. Nic tak nie poprawia
    humoru jak błyswiczny start kompa :)

  • 34. Data: 2012-11-27 17:55:08
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Santana napisał:

> [...]
    > dołóż parę ciaków i zainwestuj w ssd przynajmniej na system. Nic tak nie
    > poprawia humoru jak błyswiczny start kompa :)

    Juz zakupilem SSD :)

    Zasilacz wygrzebalem z szafy, AmaroX? Cuś takiego :) 450 W. Okazalo sie,
    ze mam nowke w "zapasowych czesciach" :)

    Wiec tego wypasionego sobie kupie jako "zapas" dla mnie.

  • 35. Data: 2012-11-27 18:04:48
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <R...@g...one.pl> napisał w
    wiadomości news:k90q5d$5d6$1@node2.news.atman.pl...

    > Powiedz to tym kilku moim ASRockom, które po mniej więcej
    > trzech-czterech latach - w różnych komputerach - zaczęły
    > być niestabilne, zawieszały komputer lub wyłączały się.

    Pewnie skaszaniłeś systemy w komputerach i teraz zwalasz na płyty :) Zresztą
    niestabilność, zwiechy i wyłączanie kompa to niekoniecznie wina płyty. No
    ale grunt to "fachowa" opinia.

  • 36. Data: 2012-11-27 21:42:25
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 27-11-2012 o 17:08 Mr Misio napisał na pl.comp.pecet:

    > A dlaczego tak? :)

    Może dlatego, że w zbliżonej cenie jest wydajniejszy? :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 37. Data: 2012-11-27 21:52:28
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    > Może dlatego, że w zbliżonej cenie jest wydajniejszy? :)

    No to moze kupie :)

  • 38. Data: 2012-11-28 09:09:28
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Santana nabazgrał(a):

> [...]
    > Zresztą niestabilność, zwiechy i wyłączanie kompa to niekoniecznie wina
    > płyty. No ale grunt to "fachowa" opinia.

    Po 4-5 latach to spora część sprzętu potrafi zawieć zwłaszcza starych gdzie
    po prostu kondensatory na płycie albo w zasilaczu padały.

  • 39. Data: 2012-11-28 11:12:45
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 28-11-2012 09:09, Chris wrote:
    >Santana nabazgrał(a):

    >Po 4-5 latach to spora część sprzętu potrafi zawieć zwłaszcza starych gdzie
    >po prostu kondensatory na płycie albo w zasilaczu padały.
    >
    >--
    >www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    >www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

    Asrock to budżetowe konstrukcje, ale stabilne.

  • 40. Data: 2012-11-28 11:29:23
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Filip nabazgrał(a):

    > Asrock to budżetowe konstrukcje, ale stabilne.

    Budżetowe i wypasione w zależności od modeli ... seria Fatality nie jest
    taka budżetowa :)
    Zresztą na płycie Asrocka ostatnio pobito rekord podkręcania procka więc jak
    dla mnie to dobra rekomendacja.