  • Data: 2024-03-14 14:50:23
    Temat: Re: PIC32MX795F512 + DP83848: Zawieszanie się Ethernetu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Mar 2024 09:47:44 +0100, Atlantis wrote:

    > No i to jest właśnie zastanawiające. MAC jest dziwny i zdecydowanie nie
    > należy do samego urządzenia.

    Taki protokół?

    https://osqa-ask.wireshark.org/questions/4799/spanni
    ng-tree-for-bridges_01-flooding-my-network/
    jeśli dobrze tłumaczą, to jest to celowe żądanie pauzy,
    bo np switch nie nadąża.

    Pytanie kto u Ciebie to żądanie wysyła, i dlaczego, i czy switch nie
    wariuje od tego.

    > Znaczniki czasowe pomiędzy kolejnymi pakietami wyglądają następująco:
    > 0.000000
    > 0.008097
    > 0.015954
    > 0.023974
    >
    > Tak więc raczej nie wygląda na to, żeby interfejsy były fizycznie
    > zapychane powodzią ramek broadcastowych.

    A powyzej piszą, ze to może być zatrzymanie na 4ms ... co było
    ograniczeniem do 50% ...

    > Najbardziej jednak zastanawia mnie fakt, że problem najwyraźniej jest
    > związany z najniższą warstwą.

    Bo wychodzi, ze najnizsza ...

    J.