  • Data: 2013-10-11 13:21:13
    Temat: Re: PICowanie
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W razie potrzeby mogę przesłać gdzies próbki, ale raczej nie publicznie,
    > gdyż
    > nie mam zbyt wiele czasu (w ujęciu masowym) nad przekonywaniem do moich
    > metod działań :-)

    Zdobyta wiedza zapewne przydatna przy optymalizacji kodu ze względu na
    szybkość i rozmiar, ale pisanie całego programu w asm to katowanie
    siebie i innych.
    Ile czasu potrzeba, żeby przenieść kod ASM chociażby z M3 na M0, albo
    M4? A może za trzy lata będzie PIC32 bądź jakiś Freescale? Nie mówię tu
    o programie, którego kod wynikowy to 1-5kB (po odliczeniu tablic
    stałych). Tu chodzi o biblioteki graficzne, obsługę USB, TCP/IP, systemu
    plików czy chociaż proste systemy operacyjne.

    Za młodu hobbystycznie 8051 tylko w asemblerze programowałem, bo
    kompilatory C dopiero się pojawiały i to komercyjne. AVR typu AT90S1200
    czy 2313 w ASM ogarniałem. Ale to były małe projekty. Jak zacząłem
    programować w C to już mi przeszła ochota na ASM.

    --
    Michał