  • 11. Data: 2006-12-06 11:08:44
    Temat: Re: POLTRANSMIT .. prawda czy plotka ...
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Marcin Gontarz napisał(a):
    > tylko ze na aorcie jest do 50% strat i nie strat w odpowiedziach a realnych
    > strat ...

    Po prostu router ma limit ilości odpowiedzi na icmp per sec, to niegłupie posunięcie
    - zresztą, wszystkie routery które coś
    większego robią takie limity mają, inaczej kładłyby się za każdym ddosem.

    --
    ,,,
    (o o)

  • 12. Data: 2006-12-06 21:33:12
    Od: "Marcin Gontarz" <(wytnijto)mrg@nowanet.pl>

    > Po prostu router ma limit ilości odpowiedzi na icmp per sec, to niegłupie
    > posunięcie - zresztą, wszystkie routery które coś
    > większego robią takie limity mają, inaczej kładłyby się za każdym ddosem.

    a czasy skaczące do kosmicznych wartości podczas wzrostu procentu utraty
    pakietów też są wynikiem tego limitu ;-P ?

    ------
    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl
    gsm : 506 33 11 69 | gad : 3864459

  • 13. Data: 2006-12-07 13:17:23
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Marcin Gontarz napisał(a):
    > No to ja wam coś powiem wszyscy providerzy w polsce jak Neo ( Polpak , GTS ,
    > Telia , Profuturo Chello ) mają wyjście przez jeden router na świat jeśli

    UOP zalozyl na w/w routerze w sobote filtr na slowo 'zmieniak' zebysmy
    tageszeitung nie czytali

    a tak na powaznie to 6'go byl mikolaj, a nie prima-aprilis

    --
    Mateo

  • 14. Data: 2006-12-08 00:49:39
    Od: "Sylwester Biernacki" <o...@W...gazeta.pl>

    elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.or
    g>
    napisał(a):

    > wszystko sie zgadza z wyjatkiem tego ze firma nazywa sie MITTRANSPOL
    > i ma wielkie centrum kolokacyjne w Bieszczadach, ktore backupuje caly
    > narodowy tranzyt na uzytek ich mocodawcow. Reszta ich sprzetu zajmuje
    > cale 43 pietro na LIM i dach Dworca Centralnego - dosc dobrze to widac.

    to 43 piętro mnie nurtuje... jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić ;P

    co do dachu dworca centralnego, to kiedyś chodził taki tekst o jednym
    zwariowanym profesorze z PW, który na zaliczeniu z jednego z przedmiotów kazał
    studentom policzyć powierzchnię dachu dworca centralnego metodą szacunkową :)

    --S.

  • 15. Data: 2006-12-08 09:53:25
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Sylwester Biernacki wrote:

    > to 43 piętro mnie nurtuje... jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić ;P

    dosc dobrze je widac z data center na dachu Dworca Centralnego.

    --

    bu.y VaIi1d0L, /\v|0m.ar1n, ><e.nna.

  • 16. Data: 2006-12-08 22:31:21
    Od: Marek Burzyński <m...@c...pl>

> [...]
    > studentom policzyć powierzchnię dachu dworca centralnego metodą szacunkową :)

    Banalne, prawidlowa odpowiedz to 9...

    ... jednostek umownych ;-)

  • 17. Data: 2006-12-08 23:17:29
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    Właśnie nie, bo 42.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 18. Data: 2006-12-11 17:35:50
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Fri, 8 Dec 2006 23:17:29 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka napisał:

    > Właśnie nie, bo 42.

    I tym sposobem mamy odpowiedź na pytanie o Wszechświat i całą reszte ;-)

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB