  • 1. Data: 2006-12-08 08:12:07
    Temat: mam problem z wyswietlaniem stron internetowych.
    Od: m...@o...pl

    mam problem z wyswietlaniem stron internetowych. Komputery są
    podłączone w sieci LAN. Na komputerze nr1 wyświtlają mi się
    wszystkie strony internetowe w przeglądarce internetowej ,a na kompie
    nr 2 tylko niektóre z nich.
    Proszę o pomoc

  • 2. Data: 2006-12-08 09:14:36
    Od: wer <b...@n...pl>

    m...@o...pl wrote:
> [...]
    > podłączone w sieci LAN. Na komputerze nr1 wyświtlają mi się
    > wszystkie strony internetowe w przeglądarce internetowej ,a na kompie

    za konsultacje biorę 200 zł na godzinę, chcesz mój adres mailowy? Dojazd
    liczony osobno.

    --
    wer

    nie odpisuj na adres b...@n...pl
    wlasciwy adres a...@o...pl

    Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
    powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.

  • 3. Data: 2007-02-25 20:59:54
    Od: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl>