    From: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [POZ] pytanie
    Date: Mon, 27 Sep 2010 10:48:04 +0200

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4ca05295$0$27037$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Koles nie dla ciebie, wskaz mi gdzie przyznaje sie do bycia zlodziejem a
    > nawet jesli to jaki to ma zwiazek?
    Oj nie mow do mnie koles, bo mnie na sama mysl o tym obrzydzenie bierze.
    Sugeruje, zebys tak od razu o winie nie przesadzal, bo lekko to hipokryzja
    traca.

    "Od czasu zmiany sposobu naliczania akcyzy sprowadzilem w ten sposob 4
    samochody jako ciezarowe, w tym jeden mam caly czas na stanie. Gdyby bylo
    tak jak piszesz, to bym nigdy sie na to nie zdecydowal. Doskonale wiem jak
    bola tego typu podliczenia "do tylu", z tym, ze ja sprowadzalem SUVy ktore
    na terenie PL sa sprzedawane z powodzeniem jako ciezarowki. Na temat
    osobowek nic nie wiem, ale jesli ladownosc jest taka jak w przepisach i jest
    kratka to gowno moga zrobic. Do tego jesli nawet tej kratki nie ma, to w
    razie wezwania do US/UC jestes ja w stanie zamontowac w ciagu jednego dnia.
    Moja zona jezdzi bez kratki co czasami na kontrolach konczy sie glupimi
    tekstami ale ogolnie uchodzi plazem..."
    Czyli sprowadziles autko jako ciezarowe, zeby odliczyc vat a teraz jezdzisz
    jak osobowka?

    Spoko, skarbowka sie ucieszy.

    --
    Bartek